PDA

Vis full versjon : Ombygging fra A til ET i 240



oar83
26/08/10, 22:15
Dette skal inn i gule 245 som eg har.
Brukar orginal innmat til 230A, men borar oljeretur i blokka osv. Planen var et budsjett-bygg sidan eg har mesteparten av delene som trengs.

Har sett en del på guiden, men det er frå A-ft/fk noko som ikkje blir heilt likt mtp fordelar vil eg anta....

Dette har eg:
Armatur til tanken, bensinslange frå armatur, bensinpumpe frå F-motor, Innsug m/dyser og tilhøyrande, greinrør, turbo, alt av slangar, intercooler, oljeslange inn, oljereturslange, motronic hjerne, lmm, sluttrinn.

Manglar: svinghjul, svinghjuls-givar. ledningsnett frå sluttrinn til dyser,tps, osv. (har det liggande, men finn ikkje det for øyeblikket, leite meir en anna dag)

Treng eg noko meir? Det er fleire som har gjort dette, kanskje nokon kan kome med innspel..

Men hvilken fordeler treng eg til dette? kan eg bruke den som står i blokka no som tilhøyrer 230A ?

Takker for alle svar.

visløff
26/08/10, 22:25
viss den fordeleren har sentrifugal justering så må du sveise dette når vektene står inne. og viss den har halvgiver så må innmaten ut.

oar83
26/08/10, 22:28
viss den fordeleren har sentrifugal justering så må du sveise dette når vektene står inne. og viss den har halvgiver så må innmaten ut.

hmm...
korleis ser eg dette?
Hvilken bil/motor bør eg hente fordelar frå?

visløff
26/08/10, 22:34
fordeler fra k eller f motorer, de som er uten innmat.

oar83
26/08/10, 22:42
fordeler fra k eller f motorer, de som er uten innmat.

Ok, det har eg på en delebil.