PDA

Vis full versjon : montere ny spiller i forhold til multifunksjonsratt



Noddiii
26/08/10, 16:38
Bare lurte på hvordan det er og sette inn ny spiller i bil der det er multifunksjonsratt :) er ikke volvo, er i firmabilen men uansett ;)

Espedalen
26/08/10, 23:21
Bare lurte på hvordan det er og sette inn ny spiller i bil der det er multifunksjonsratt :) er ikke volvo, er i firmabilen men uansett ;)

Kommer nok veldig anpå hvem spiller du har tenkt å velge, har du noe formening om det? Så kan jeg prøve å hjelpe deg litt grundigere.

EDIT: Det er veldig att og fram på hvem spillere du kan bruke på ett multifunksjonsratt..

Wrasko
27/08/10, 00:02
I en av mine forrige biler, en 2000 Citroën Xsara, så hadde cd-spilleren blitt stjålet en gang i tiden.. Men der kjøpte jeg først inn en jvc cd-spiller som jeg visste støttet multifunksjonsratt, så en overgang som jeg måtte importere fra tyskland..

Med andre ord, finn en overgang først.. Så velg merke etter det.. For overgangen min kostet nesten like mye som spilleren (overgang 750kr, spilleren 1000kr)

Noddiii
29/08/10, 12:54
er en partner 4x4 2006 mod, har ingen formening om type spiller, vil bare ha phono utgang for og sette inn noe musikk :)

Daruu
29/08/10, 12:57
Tror pioneer har spillere som støtter multifunkjsonsratt, men overgangen koster nok litt der å.
Hør feks med installbay, de vet hva noe sånt koster.