PDA

Vis full versjon : Bredda 14" stålfelger



general-aasen
26/08/10, 16:11
Vurderer å selge felgene om eg får eit interesankt bud.. så selger ikkje til kvar og ein pris...står på noen passe dårlige 225.60.14 dekk nå, men har 4stk flett nye 195.60 liggendes..alt selges kun komplett i sofall..

kom med bud.

Har fortiden kun bilde av dem fra forge eiger..

http://forum.vccn.no/img-dump/2010/08/1842.jpg

Espedalen
26/08/10, 23:17
Du konne ikkje gjett ein sirka pris på dessa?

general-aasen
27/08/10, 03:08
Du konne ikkje gjett ein sirka pris på dessa?

neis, ettersom eg snart ga 2tusen for nye dekka..så blir vell alt under 3500kr i grunnen litt uinteresankt for meg, ettersom dem ikkje må bort..

Espedalen
27/08/10, 07:16
Ok, ser den. Sender deg en PM.

EDIT: "general-aasen har valgt å ikke motta private meldinger, eller har ikke mulighet til å motta private meldinger. Du kan derfor ikke sende han eller henne private meldinger.

Dersom du prøver å sende meldingen til flere mottakere, fjern general-aasen fra mottaker listen og prøv igjen."

general-aasen
27/08/10, 08:51
Ok, ser den. Sender deg en PM.

EDIT: "general-aasen har valgt å ikke motta private meldinger, eller har ikke mulighet til å motta private meldinger. Du kan derfor ikke sende han eller henne private meldinger.

Dersom du prøver å sende meldingen til flere mottakere, fjern general-aasen fra mottaker listen og prøv igjen."

Er noe rart med den pm saken min, men send mail du i sofall, sjekker den bestandig, har 2 mail adresser i signaturen du kan sende til

Espedalen
28/08/10, 01:53
Er noe rart med den pm saken min, men send mail du i sofall, sjekker den bestandig, har 2 mail adresser i signaturen du kan sende til

Ok, sender deg mail imorgen tideleg