PDA

Vis full versjon : "Renovere" speedometer



depress
25/08/10, 16:38
sliter som sagt med at hastighetsmåleren og besinmåleren min ikke viser noe. veit jeg har signal da abs fortsatt funker. alle varsellamper funker. rpm funker og temp funker. har lest at flere her inne går over loddingspunkter. men jeg gidder ikke gå berserk bak på printkortet der. noen som har bilde av bakplata der som kan ringe ut hvilke som er annbefalt å sjekke over. som det vanligvis blir dårlig kontakt på.

n0gga
25/08/10, 17:26
Er et idiotisk problem på 7/9 serien dette.
Samme gjelder bensinmåleren.

Har loddet om mitt sikkert 10 ganger, men siste gangen sto det ikke til å redde, så har kilt en Garmin GPS inn i speedoet rett foran hastighetsmåleren :P
Jeg tok en generell lodding på alle punktene bak, vet ikke hvilke som går kun til hastighetsmåleren...

Espen Hveding Nordgård
25/08/10, 17:33
Har samme problemet i min, speedo virker når det vil og bensinmåleren liker at jeg skrur på lysa, for da blir det full tank =P

Blir å ta en lodding over alt bak der, håper det hjelper.
Er det sånn at dette gjelder ALLE 700/900 eller er det noen årganger som er værre enn andre?

Uberhenrik
26/08/10, 08:56
Står mye nyttig her:)

http://www.brickboard.com/FAQ/700-900/ElectricalInstruments.htm#Speedometer_Failures

depress
26/08/10, 15:01
er lite med loddings punkter på mitt instrument ser jeg. har gammle type. som er firkanta og ikke likt det i 940:(