PDA

Vis full versjon : hjelp med instrument panel



jan_m
24/08/10, 19:05
hei sliter med panelet i bilen mangler lade lampe (ruser litt før kjøring funker fjell) og bensin mållern noen ganger VELDIG treg noen ganger funkern ikke kun lampa til reserven er det tegn på dårlig gjording? ang tanken er det armaturet som må byttes? er det bare og ta et til 740 eller 940? alle perer er helle

n0gga
25/08/10, 14:01
Bensinmålerne i 940 er kjent for å ryke.
Jeg kjører til lyset kommer på, kun det som funker.

Svirre
26/08/10, 20:56
Bensinmålerne i 940 er kjent for å ryke.
Jeg kjører til lyset kommer på, kun det som funker.

Er vel heller 700-serien som er kjent for å ryke ;) (Bare sånn for å pirke :p)

jan_m
26/08/10, 23:43
kan jeg ta armaturet fra 900 og sette over pompa fra min egen? kjeringa som brukern og det blir hylling vær gang målern danker ut...

Svirre
29/08/10, 15:38
kan jeg ta armaturet fra 900 og sette over pompa fra min egen? kjeringa som brukern og det blir hylling vær gang målern danker ut...

Så lenge det er armaturet med buede kanter øverst (ikke 740 sitt firkantede) så ska det gå bra. Pumpa er det ikke noe galt med, men flotøren i bensintanken. Som regel så sitter den fast eller at det er brudd mellom giver (flotør) og sensor (bensinmåler) hvis jeg ikke husker helt feil.

jan_m
29/08/10, 21:03
oki er 92 bil så da er vel det meste likt får få takk på en sånn og prøve

Karianne
30/12/10, 14:29
sliter med sammen problemet, prøvde å bytte inspanel uten lykke. så har 3 liggende hjemme her som fungerer om du vil prøve med en ny en;) men si fra om du finner ut noe, for sliter med ladetrykket og bensmåleren selv=)