PDA

Vis full versjon : [INNFØRT]fjerne tidslås på PM sending



A.Finstad
12/01/10, 02:31
fikk nå oppleve at jeg måtte vente et min mellom hver PM jeg sender og kunne tenkt meg at det ble fjerna for det er litt irriterendes når man snakker med flere persjoner at man ikke får sendt begge mld på rappen å må vente en min mellom hver gang og da kan det hende at man har fått svar fra den første allerede å da må man vente enda lenger på å svare han å det begynnte å bli litt irriterendes på 5 mld :p

Anders-
12/01/10, 23:49
Fjernet den ikke, men reduserte den kraftig.

Kodja
12/01/10, 23:58
hva med antall pm i innboksen? 50 blir fort fylt opp :)

Anders-
13/01/10, 00:06
hva med antall pm i innboksen? 50 blir fort fylt opp :)

Foreløpig har vi valgt å ikke stille opp denne da det blir en ekstra belastning på serveren..

Etterhvert som økonomien kommer seg og vi får mer kapasitet skal vi vurdere det på nytt, inntil videre får du lagre de du trenger å ta vare på :)

Kodja
13/01/10, 00:08
Foreløpig har vi valgt å ikke stille opp denne da det blir en ekstra belastning på serveren..

Etterhvert som økonomien kommer seg og vi får mer kapasitet skal vi vurdere det på nytt, inntil videre får du lagre de du trenger å ta vare på :)

okei :) godt svar! :)

A.Finstad
13/01/10, 00:30
hærlig at det faktisk blir gjort noe på detta forumet i forhold til VF der ble det bare sagt at det skulle gjøres å ikke noe skjedde, å dere kommer med sakelige svar når det gjelder sånne spm som kodja stilte over her å setter pris på at det skjer ting fort.

Joakim-G_R
13/01/10, 14:01
Kan stjæle denna tråden litt, hva med en "notifikasjonsboks" som sier ifra når man FÅR en PM? Har bare tilfeldigvis sett "1 ny beskjed" øverst til høyre her.

Mener jeg fikk opp en boks tidligere, men kan hende jeg blander fra andre forum..?

Morgis
13/01/10, 14:54
Kan stjæle denna tråden litt, hva med en "notifikasjonsboks" som sier ifra når man FÅR en PM? Har bare tilfeldigvis sett "1 ny beskjed" øverst til høyre her.

Mener jeg fikk opp en boks tidligere, men kan hende jeg blander fra andre forum..?
Ditt kontrollpanel (http://forum.vccn.no/usercp.php) -> Rediger alternativer (http://forum.vccn.no/profile.php?do=editoptions) -> Bla ned til Meldinger & Varsler -> "Dersom du for en private melding mens du leser forumet, kan du få en pop-up melding om at du har fått en melding; [Hukk av]: Vis pop-up varsling ved nye private meldinger"

Anders-
13/01/10, 16:35
Nå skal det komme popup når man får PM :)

Wahl
13/01/10, 17:55
Nå skal det komme popup når man får PM :)

Det kommer opp en boks her ja, eller, 2 faktisk :) en om at jeg har, og en om jeg vil lese elns :)