PDA

Vis full versjon : iphon koblet til anlegg



chrissi504
21/08/10, 19:55
lurer på om det ikke bare er å koble iphonen til ledningen og stappe den i usp utgangen i spilleren? jeg fikk ikke til å spille av musikk fra iphonen va må jeg gjøre?

så ha rjeg en annen volvo 240 så jeg skulle hatt anlegg i og det er ikke noen som helst ledninger opp dit og har aldri vert anlegg i den heller tror jeg. men hvordan begynner jeg da med å legge opp ledninger og slikt?

kapli
21/08/10, 20:04
Ligger masse koblingsskjemaer på nettet om åssen ein skal koble opp anlegg.
Det du trenger er ein + og - kabel av litt stor tjukkelse, remote, phonokabler og sikring boks med sikring.

Så er det bare å trekke + kabel fra + på batteri til bak i bilen til forsterkern, hugs sikring maks 15cm i fra batteriet (ekstremt viktig)
Så må du godse - kabelen.
Remote trekker du ifra spillern bak til forsterkeren.
Og phonokabelen plugger du i spillern og bak til forsterkern.

Sikkert elendig forklart. Men ta og søk på nettet åssen ein kobler anlegg, lett å koble opp. bare hugs å ha sikring på + kabel, ellers kan du ende med brann i bilen og ville annbefalt deg å bruke ordentlige kabelsko ikkje bare teip rundt kabelen. Gjer det ordentlige når du først skal gjere det, så slepper du tullball seinare.

Daruu
21/08/10, 20:38
Spillere med usb inngang greier ikke spille musikk fra iphone/ ipod (som regel, om de kan det pleier de å reklamere for det.)