Vis full versjon : 2002 v70awd bygge om til R
noen som veit om det er mye stress med ledningsnett??:)
Tror ikke det er noen som helt skjønner hva du mener :confused:
Hva vil du bygge om?
Virker som om mr ThomasR har en normal V70 awd, og vil bygge om til en v70R awd.. Dvs bytte motor og ledningsnett..
Ja, det er mykje stress. R AWD kom ikkje før i 2004, då var det heilt nytt ledningsnett på bilen.
Stemmer det wrasko=) er en bekjent som har bilen da... r motoren er samme utgangspunkt som en awd t 200hk mente en på bilia?? forskjellig dyser hjerne+++ kan det funke og dumpe oppi R hjernen og motoren og bruke det org nette som sitter der?? bruker motor nette som sitter på r motoren og koble om i ecu . bygde om min 850 til t5 i fjor. koblet kun om koblingene i ecu bare. org bil nett, turbo motornett. 2 kontakter og tut og kjør. hehe ps, noen som veit hvorfor diagnose lampa lyser svakt på 850?? får ikke kontakt med insprut delen.. =) takker for svar godtfolk..
Stemmer det wrasko=) er en bekjent som har bilen da... r motoren er samme utgangspunkt som en awd t 200hk mente en på bilia?? forskjellig dyser hjerne+++ kan det funke og dumpe oppi R hjernen og motoren og bruke det org nette som sitter der?? bruker motor nette som sitter på r motoren og koble om i ecu . bygde om min 850 til t5 i fjor. koblet kun om koblingene i ecu bare. org bil nett, turbo motornett. 2 kontakter og tut og kjør. hehe ps, noen som veit hvorfor diagnose lampa lyser svakt på 850?? får ikke kontakt med insprut delen.. =) takker for svar godtfolk..
Nei, det er langt i frå lik motor. Det er ein del dokument på endringane her, og tvilar veldig på at du får ting til å passe så veldig bra overeins. Etter 850en, kom Canbus, og det gjorde slike endringar vanskelege.
Det er enormt mange endringer på R kontra en vanlig V70. Motor, drivverk, elektronikk i alle retninger, understell, interiør. Det er en helt annen bil på veldig mange punkter.
Men å oppgradere bilen utvendig med R fangere og slikt er jo en smal sak..
ok. da er det bare og slå ifra seg dette da. hehe. muli og få endel pulver utav den orginale 200hk da?? tett opptil 300hk??
Finner mye ved å søke..
Såvidt jeg kan se kan du kjøre på til Steg 4 , da får du 310hk og 456 nm.
Hvorvidt du må oppgradere hele bilen vet jeg ikke, men tviler på at clutch og turbo klarer å levere så mye orginalt.
Anbefaller deg å søke litt her på forumet, så finner du nok ut en hel del.
Her finner du noen bra alternativ. 310 hk og 456 Nm blir vel ganske bra! Sikkert noen på forumet her som har erfaring med denne.
http://www.bsr-tuning.no/produkter/t496/
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.