PDA

Vis full versjon : Noen som har prøvd ut nye 960/x70 BAKfangeren til LMR?



AndreLuddvik
16/08/10, 20:56
Heisann

Noen som har prøvd ut den nye bakstøtfangeren til LMR ?

Kombo av 960 og x70 fanger

http://webbshop.l-m-r.se/product.do?productId=VO96016

Håper linken fungerer.

Noen som vil være med på gruppekjøp?

AndreLuddvik
13/01/11, 16:54
Bump=)

Noddiii
13/01/11, 20:44
kjøpte 850R/960 frontfanger av samma typen der, glassfiberet var dårlig laga, dårlig passform(måtte pusses og sparkles i hue og ræva) måtte også støpe på 5cm på hver side for og få fangerfestene riktig. men det ble jo pent tilslutt.. er driiiit treig han LMR typen også så ville vært kritisk men KAN bli veldig fint ;)

//Ø

Volvo_S90R
13/01/11, 20:58
Jeg kan si at fangerne fra han er bra, men som Noddii sier så må man påberegne litt sparkel arbeid for å de til å vere perfekt ;)
Tror nokk det går litt fort i svingene til han som støper for LMR nå for tiden, for det jeg handlet for ett par år siden var bedre enn nå.
Men er glassfiber og den må man alltid gjøre noe med for bruk og er enkelt å få til selv

AndreLuddvik
13/01/11, 21:34
Okei, takker for tilbakemeldingene, synd hvis det ikke er godt nok, Greit at man må sparkle litt, men hvis det trengs å støpe på og sånn, mener jeg prisene blir i mestelaget.

Har det bestilt til norge, eller hentet selv, skeptisk til hva det koster å få noe sånt til vestlandet, eller om jeg må over å hente selv, i strømstad, f.eks.


På en måte er det synd at det ikke finnes en konkurrent til LMR, men det kommer vel.

Ønsker 960 fangeren bak, pga listene på dørene følger videre bak da, og tror det blir det fineste.

Har gått til innkjøp av en 960 fanger og en s70 fanger for et år siden, men skeptisk til alt arbeidet med skjøting av de to, kanskje det blir litt for avansert for mine hender. Alt er jo mulig, men så på LMR som en lettvindt løsning.

Volvo_S90R
13/01/11, 22:18
Har ikke opplevd noe alvorlige å dyre feil med fangere fra han, så vil ikke si at det er risiko å kjøpe.
Med frakt så handlet jeg to fangere fra han som ble sendt med posten i Norge, da blei prisene det samme i nok som sek og 500kr i frakt og oppkrav

volvo240v8
13/01/11, 22:35
Jeg tenkte meg ned til dem i sommer og få dem til og montere osv så jeg slipper.

dem brukte 1 dag sa han på fikse det

og koster 1500 sek.

Martin.S
13/01/11, 22:39
Som det har blitt sagt her, han er evig treg på å så sendt produkter man bestiller. Kjøpte add-on av han i fjor. Tok lang tid, men passform og finish var helt strøkent. Så det varierer vel litt på hva man får.

940pearl
13/01/11, 22:50
Har også bestillt fra han.. dårlig finish, men leveringstiden var vel ett par uker.

er jo ikke vær dag han kjører til Norskegrensa for å sende, han tar det når han har ett lass med pakker

Volvo_S90R
13/01/11, 23:00
Siste gangen jeg har bestilt fra han så har jeg fått med bussgods på svenske siden og det har gått fort, maks oppi en uke

AndreLuddvik
14/01/11, 20:22
Jeg tenkte meg ned til dem i sommer og få dem til og montere osv så jeg slipper.

dem brukte 1 dag sa han på fikse det

og koster 1500 sek.



1500, var det med lakk og sånn på fangeren? Regner jo med det, men måtte nesten spørre. Hørtes jo ikke så gale ut, men begynner å bli en dyr fanger da, 2750+1500, og turen til og fra, måtte tatt i kombinasjon med ferietur da. Kunne latt seg gjøre.

AndreLuddvik
14/01/11, 20:24
Siste gangen jeg har bestilt fra han så har jeg fått med bussgods på svenske siden og det har gått fort, maks oppi en uke

Tydligvis litt variende hva folk har som oppfattning, kan vel kanskje ha med forventninger å gjøre også.

Men en uke fra du bestiller til den er klar til henting er jo ikke avskrekkende.