Vis full versjon : Hvordan blir det med VX kam i B230at?
Hei!
Lurer bare på om noen vet hvordan det blir med vx kam i B230at ?
Takker for svar :)
volvoRsport
16/08/10, 21:05
Minner om denne:
§11 Såkalt ”Bumping” dvs å løfte ditt emne/tråd til toppen av forumet er kun tillatt 24t etter siste innlegg ble skrevet.
Tiltak ved brudd på denne regel er låsing av tråd.
Kommer til å dra ut 250hk av den..^^
Har du A-kam fra før? Så blir den lik\latere etter det jeg har hørt.
A-kam er kurrant til en AT-motor.
Som sagt over her, så er A-kammen best.. med mindre du har tenkt å seriøst trimme, altså gjøre mer enn bare bytte kam, men samtidig følge etter med skikkelige gassere, skikkelig eksos og masse dilldall, så hadde jeg bare latt A-kammen stå. den motoren virker best med den kammen.
du kan heller koste på deg ei skikkelig snurre og bensin system. så bytter du ut gasser og innsug og deretter manifolden også kammen. tenning kan vel og oppgraderes A-kammen holder lenge.
er ikke A kam som sitter i nå nei...har en ganske så stor turbo ifra før og tenning skal justeres
Smekk inn en A-kam da vel..:) Kan ev. prøve disse kg-kammene, men tviler på at d blir storsprut med A-gasser.. Dersom du derimot klasker på et ordentlig bensinsystem, som nevnt over her, og kanskje får tak i et par dobble trykk-gassere fra DelOrtho\weber, så kan motoren bli festlig!:) Meen, det er mye penger og arb. sådan..
gull pilen
20/08/10, 14:37
vx kammen er helt grei men bilen blir litt lat på lavt turtall men du får det igjen på topp..
er ikke noe poeng i få det igjen på topp med så små turboer som de fleste AT motorer har. og selv med VX kam så drar det egentlig ikke på topp. 0 point å dra ei rødblokk over 5000rpm om du ikke har uoriginal kam.
Uorg. kam mener du vel.? :)
den orginale Garrett turboen er byttet ut,har satt på en større china turbo istedet:)
Uorg. kam mener du vel.? :)
ja var det jeg mente ;) skal rette på innlegget!
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.