PDA

Vis full versjon : Volvo 740 91mod B230FK og litt småtteri selges fort

Jack89
13/08/10, 16:27
Hei skal selge min Volvo 740 sedan med B230FK motor, bilen er 91mod og motor er 97. Går godt, justert litt med chims å boostcontroller, chip, helt nytt 3 tomms med ALT i 3 tommer, orginal senk, grove stabstag under, nye overgangsspacere og 19" uten dekk følger med i tillegg til 4 alufelger i trillebår dimensjon som står på bilen nå. Har trøbbel med tenning akkurat nå, skal bytte fordelerlokk og rotor så blir det vell greit. Stygg blåfarge, takrenne, og hull til listene på siden er fjernet å igjensveist og sprayet med sinkspray så det ikke skal ruste, tenkte å lakkere den å få den fin, medfølger orginal spoiler til koffertlokket. Ny pumpe i tanken pluss ei diger Bosh 044 pumpe under for å få nokk suppe. Er eu godkjent i 2 år til og motor ol er ikke skrevet inn i vognkort med dette er ikke noe problem siden det er bare 15hk mer enn i orginalmotoren, har de grove stagene de krever fra før. Nye orginale R sport trekk fram å bak, stygg blåfarge på interiøret, litt "modda" dørpaneler fra tidligere eier som var bilstereotulling. Dette er ikke en ihjelkjørd å herja bil, montering ble gjort skikkelig på Kverneland bil for 2 måneder siden og motor å M90kasse har godt 160 tusen å var fra en kræsja 940 som var påkjørd bakfra i lyskryss fra Sverige.

Selges hurtig med alle deler jeg har liggende, 30 tusen eller bud, denne prisen er halvparten av alt jeg har kjøpt til bilen i det siste. Ikke mye som skal til å få denne bra..940 front foresten.
Bilder kommer snart. Årsavgift betalt og ingen heftelser på den.
Selges hurtig, bilen befinner seg i Nord Trøndelag på Inderøy
BUD/PM eller tlf: 92881909
Jørgen Berfjord

Jack89
16/08/10, 15:40
Bump da...PRIS kan diskuteres ved hurtig avgjørelse

Mathisen
19/08/10, 15:41
bilder selger

The Sven
19/08/10, 15:46
Gamlebilen til Kodja?

Jack89
20/08/10, 07:59
Ja hvis dere har sett gamlebilen til kodja er det denne....eneste er nå at spolerne bak æ tatt av, diverse lister er demontert grunnet stor plan om lakkering og alle hull i karosseri er sveist å skulle spakkles igjen så i bunn å grunn ser den skikkelig stygg ut for å si det rett ut. ALLE delene følger med, jeg har desverre begynnt å mistet interessen for gammelvolvo med turbo, arti med det er no en gang sånn at det blir litt skruing noe dama og jobben ikke tåler så godt. Så jeg sikter til V50 med diesel nå....selges fort og BUD gjelder...mye stæsj som koster litt følger med så det blir vi enige om. Nå for jo toppakningen så ny forsterket følger med

Jack89
02/09/10, 09:06
Noen som skal ha seg billig bil,....hallo folkens...toppen er nesten av nå og ny pakning medfølger....kåm å kjøp da

Jack89
02/09/10, 09:07
Dump!!