Vis full versjon : Fjerne SRS varsellampe (nullstille) Hvordan?
Har en 94mod 850, med sånn feilsøkings sak i motorommet.
Noen som vet om jeg kan fjerne SRS feilkoder med den?
Har hatt av dashbordet for å fjerne defekte lamper i speedoen, så kom SRS lyset på når jeg tok av airbagen på passasjer siden.
Må jeg på verksted før å fjerne dette?
såvidt jeg vet må du det, har prøvd samme jeg, og fikk hvertfall høre at du må ha verktøy for å nullstille. med engang du kobler fra airbag får du feilkode, og eneste du kan gjøre med OBD-boksen i motorrommet er å nullstille serviceintervallampa, og lese ut feilkoder. dra på volvo, tar sikkert ikke mange kronene for det.
prøv å koble fra batteriet 20-30min da sletter du feilkoder ,men er usikker om airbagen
det funker ikke, hvertfall ikke på farfar sin 95 GLT. airbagen er jo såvidt jeg vet et frittstående system. vetta faen jeg, har klart å unngå utkobling på min hittil.
Tror du "dessverre" må ty til Volvo verkstedet der altså :)
Drar på volvo imorra, takk for hjelp folkens :)
Man kan vel slukke SRS-lampa med Vol-FCR (http://www.ilexa.co.uk/content/category/2/2/19)?
ola normann
13/08/10, 12:57
Man har iallefall en knapp på fcr for å slette feilkoder på srs, trådstarter hadde vel problemer med srs ikke abs, men uansett har han diagnose under panseret mao ikke obdII
Med obd1 kan du slette feilkoder. Men om du kan slette abs lyset vet jeg ikke. Skader vel ikke å prøve? :)
Med obd1 kan du slette feilkoder. Men om du kan slette abs lyset vet jeg ikke. Skader vel ikke å prøve? :)
SRS Lyset, ikke abs :P
Jeg skjønner meg ikke på den under panseret, er en kompis av meg som kan det.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.