Vis full versjon : Turbo instrument+ div
Hei, ønsker å kjøpe orginal turbo instrument, da mener jeg hele med speedo, turteller osv. Ønsker meg også 3 rader med oljetrykk, turbotrykk, finnes det oljetemp?? evt voltmeter.
har et turboinstrument.vdo, men ikke turteller i det, så det er vel lite interessant da?
har oljetrykksmåler også.
har et turboinstrument.vdo, men ikke turteller i det, så det er vel lite interessant da?
har oljetrykksmåler også.
Bilder da?
Slett litt i innboksen din du!
Noen som vet om det finnes orginal Volvo oljetemp måler?
Det gjør det. Givern får du kjøpt hos pedersen for 245,- om det ikke skulle følge med
stemmer som Torra sier :) har liggende oljetemp, men skal bruke selv, bare for å bekrefte at det finnes :)
org. oljetrykksgiver er å skaffe enda også på volvo. ca 550-750 kr avhengig av rabatt. voltmeter er vell ganske vanlig så bør ikke koste all verden :)
edit: sendte deg link til masse målere! ;)
Jeg har også turboinstrument.. men det mangler turtelleren. er endel i snillfjord
Jeg har også turboinstrument.. men det mangler turtelleren. er endel i snillfjord
Takker for tilbakemelding, men har fått tak i instrumenter, mangler kun ramma for å feste målerne og instrumentene i.
Takker for tilbakemelding, men har fått tak i instrumenter, mangler kun ramma for å feste målerne og instrumentene i.
hehe, var det 52mm målere du skulle ha?tenkte det var selve panelet med speedometer og temp og det der.:p
skulle visst det før, solgte en 3-rader i dag.;)
hehe, var det 52mm målere du skulle ha?tenkte det var selve panelet med speedometer og temp og det der.:p
skulle visst det før, solgte en 3-rader i dag.;)
Shit happens;)
Shit happens;)
ja,hehe..:pmen blir muligens og strippe en av bilene mine før vinteren, og da blir det en 3-rader for salg, men regner med du får tak i en ennen innen den tid.:p
Hihi, det er ike ramma til treraderen jeg trenger, men hele ramma som holder spedometer, trerader , hele greia liksom. hos meg er det revet ut og erstattet med ei aluplate med uorginale instrumenter i.
Hihi, det er ike ramma til treraderen jeg trenger, men hele ramma som holder spedometer, trerader , hele greia liksom. hos meg er det revet ut og erstattet med ei aluplate med uorginale instrumenter i.
aha.tror ikke jeg har noen liggende,men kan sjekke i morgen om formen tilsier det og du ikke får tak i noen nærmere deg.:p
aha.tror ikke jeg har noen liggende,men kan sjekke i morgen om formen tilsier det og du ikke får tak i noen nærmere deg.:p
Fine greier, ta det rolig i kveld no da vettu:p
Fine greier, ta det rolig i kveld no da vettu:p
:)er i såpass fin form nå at jeg ikke tør gjøre noe annet i kveld.:)
hatt feber så godt som sammenhengende i 9 dager nå og fikk diagnose streptokokker i halsen i går...vet ikke hva det er, men det er ikke godt...:p
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.