PDA

Vis full versjon : Ekstern cdveksler på HU-850?



Karsko1
09/08/10, 19:35
Halla!

Jeg har kjøpt feil ipod tilkobling til min Volvo 99 modell. Jeg fikk den som passer til denne generasjonen av V70. Så spørsmålet mitt er om der er tilkobling for ekstern cdveksler på HU850, ettersom da kan jeg se om jeg klarer kvitte meg med den til pappa... Men jeg får ikke sett bak der ettersom han er på ferie...

Noen som kan hjelpe meg? Bilen er en 05 modell V70.

Eller er det noen her som er interessert i en slik en? Kostet 2200 SEK, er kun pakket opp, og undersøkt om passer...

mister j
10/08/10, 20:08
Da HU 850 er toppmodellen til Volvo, så er det selvfølgelig inngang til cd-skifter. Noe det faktisk er på så godt som alle HU'ene til P2(00-08);)
Så fatter kan bare kjøpe seg ipod :p:)

Belia
18/05/11, 12:25
Da HU 850 er toppmodellen til Volvo, så er det selvfølgelig inngang til cd-skifter. Noe det faktisk er på så godt som alle HU'ene til P2(00-08);)
Så fatter kan bare kjøpe seg ipod :p:)

Låner tråden litt;

Jeg har en '05 med HU-850 spiller. Passer alle Ipod-adapter til denne? Har du eksempel på et bra valg?

mister j
18/05/11, 22:12
Låner tråden litt;

Jeg har en '05 med HU-850 spiller. Passer alle Ipod-adapter til denne? Har du eksempel på et bra valg?
Har god erfaringer med IMIV sin.
Og har du RTI, så får du med denne mulighet for ryggekamera ;)
http://www.imiv.ca
Men siden her er litt nede for øyeblikket, da de holder på med å bli godkjent av apple...

Finnes sikker andre gode også... Sjekk her:http://www.volvotech.eu/

Sollien
18/05/11, 22:26
Imiv er oppe å går gjen... men du må sette deg på venteliste:s

mister j
18/05/11, 22:32
Imiv er oppe å går gjen... men du må sette deg på venteliste:s

Ja fikk mail i dag jeg også på det, men venteliste= litt nede :D:D:D:

Robert_AWD
22/05/11, 23:12
Bestilte i dag, blir spennende og se hvordan dette går.
Lurer på om de registrer automatisk at du er med på ventelista, ser på
bekreftelsen at leveringsdato er satt til 30Mai.:):)

konso
23/05/11, 20:22
La meg på bestillingsliste hos et firma i danmark på IMIV adapter, og det var før i november i fjor, men leveringsdatoen ble først flyttet og deretter ukjent. Så dette tar tid.

Robert_AWD
27/05/11, 18:44
La meg på bestillingsliste hos et firma i danmark på IMIV adapter, og det var før i november i fjor, men leveringsdatoen ble først flyttet og deretter ukjent. Så dette tar tid.

Bestilte fra imiv.ca den 25Mai, fedex melder nå at pakken er transit i Stansted GB :)

HansM
27/05/11, 18:54
Vet du hvilke endringer som er gjort fra den gamle?

Robert_AWD
27/05/11, 19:09
Vet du hvilke endringer som er gjort fra den gamle?

Hei.
Jeg er ikke sikker, men på den første mailen virket det som som det hovedsaklig var muligheten for lading som var endret, da det var noen typer ipods som ikke kunne lades. Men nå er dette helt nytt for meg, aner svært lite om det annet en at jeg syns det virka kjekt med ryggekamera og muligheten til og slippe cder.

Har ikke sjønt om spille lista fra Ipoden kommer opp på navi skjermen, eller om den kun kommer i cdspilleren. Kansje noen her som vet?

Kan prøve og legge ut lit innfo når jeg har fått pakken og begynt montering.

HansM
27/05/11, 19:56
Hei.
Jeg er ikke sikker, men på den første mailen virket det som som det hovedsaklig var muligheten for lading som var endret, da det var noen typer ipods som ikke kunne lades. Men nå er dette helt nytt for meg, aner svært lite om det annet en at jeg syns det virka kjekt med ryggekamera og muligheten til og slippe cder.

Har ikke sjønt om spille lista fra Ipoden kommer opp på navi skjermen, eller om den kun kommer i cdspilleren. Kansje noen her som vet?

Kan prøve og legge ut lit innfo når jeg har fått pakken og begynt montering.

Den som var fram til nå kun man velge mellom Simple og Advanced modus. Simple så ble alt styrt fra ipod'n. og den andre fra spillern.

Hadde vært gull å om hadde lagt ut en versjon av hvordan den nye er :)

Robert_AWD
31/05/11, 20:42
Bestilte fra imiv.ca den 25Mai, fedex melder nå at pakken er transit i Stansted GB :)

Imponert over leveringstiden til IMIV. Pakken kom på mandag. Så nå er det bare og bli ferdig med jobb turen, for og komme seg hjem og begynne og montere.

Ola Hagen
12/09/11, 05:13
Hei.
Jeg er ikke sikker, men på den første mailen virket det som som det hovedsaklig var muligheten for lading som var endret, da det var noen typer ipods som ikke kunne lades. Men nå er dette helt nytt for meg, aner svært lite om det annet en at jeg syns det virka kjekt med ryggekamera og muligheten til og slippe cder.

Har ikke sjønt om spille lista fra Ipoden kommer opp på navi skjermen, eller om den kun kommer i cdspilleren. Kansje noen her som vet?

Kan prøve og legge ut lit innfo når jeg har fått pakken og begynt montering.

Noen som har funnet ut om spille lista kan vises på navigasjon skjermen med slik imiv tilkobling?

Er det noen minus ved den som kan være kjekt å vite?

gubben
12/09/11, 12:43
Er vel på radiodisplayet infoen komme? Slik har jeg forstått det, bestilte i helga så får den vel i løpet av uka, skal selvsagt teste alt av muligheter.....