PDA

Vis full versjon : grenerør til 8v



fjelle
08/08/10, 22:31
hei alle samma ! skal kjøpe et grene rør til volvon skal være til en 8v topp :) sett på det som er på kl racing men er det noen som vet hvor man kan få ta i dette andre steder i norge for at er ikke sikker på ossen man bestiller der fra :D hehe takker for svar :)

microplex
08/08/10, 22:33
hei alle samma ! skal kjøpe et grene rør til volvon skal være til en 8v topp :) sett på det som er på kl racing men er det noen som vet hvor man kan få ta i dette andre steder i norge for at er ikke sikker på ossen man bestiller der fra :D hehe takker for svar :)

prøv og søk litt på forumet da dette har vært et tema som har vært oppe mange ganger før ;)

men alt etter effekt du skal ha... kimmit har et som fungerer veldig greit eller lage et selv

depress
08/08/10, 22:40
bestiller bare som vanlige sted over nett. du velger land osv. jeg fikk extrem grenrøret mitt derfra denna uka. sammen med arp bolter osv. ikke noe hokkus pokkus.

fjelle
08/08/10, 22:43
bestiller bare som vanlige sted over nett. du velger land osv. jeg fikk extrem grenrøret mitt derfra denna uka. sammen med arp bolter osv. ikke noe hokkus pokkus.

oki takker folkens:)

trostein
08/08/10, 23:04
kan bestille her http://ksr.as/product_info.php?cPath=231_238_318&products_id=560

depress
08/08/10, 23:24
er ikke til å anbefale det grenrøret der. man får hva man betaler får. sies at det er kina grenrør. med veldig tynt godt å dårlige sveiser. sprekker vist i skjøtene og mange som har tatt turboen som ved å bruke dem pga sveise perler som ligger igjen i røret som løsner etter litt kjøring.

microplex
08/08/10, 23:39
er ikke til å anbefale det grenrøret der. man får hva man betaler får. sies at det er kina grenrør. med veldig tynt godt å dårlige sveiser. sprekker vist i skjøtene og mange som har tatt turboen som ved å bruke dem pga sveise perler som ligger igjen i røret som løsner etter litt kjøring.

veldig rart at haugen har kjørt med dette veldig lenge uten og sprekke....

trostein
08/08/10, 23:52
sveise på stag før bruk så sprekker det ikke :)

microplex
09/08/10, 00:10
sveise på stag før bruk så sprekker det ikke :)

rektig

JonasS
09/08/10, 09:28
Hvor skal dette staget sveises/festes? Bilde?
Har ogsaa hoert at det kan loenne seg og gloede dem ut foerst, for aa fjerne ev. spenn i det..?

VolvoR-Sport
09/08/10, 17:41
sveis stag fra flensen mot toppen til turbo flensen.
evt lage noe mellom turboflens og topplokk

Joakim-G_R
09/08/10, 19:21
veldig rart at haugen har kjørt med dette veldig lenge uten og sprekke....

Selvom det er mange rør som sprekker og blir ødelagte trenger ikke ALLE å gjøre det...............