PDA

Vis full versjon : Scandic Shine



Tonytic
07/08/10, 12:14
noen som har handlet fra dem?
har lagt inn bestilling for noen dager siden, men det står fortsatt venter behandling på ordren min. virker som om de driver seriøst også men. noen som vet? :)

Nicklas
07/08/10, 12:56
Det er sommar og stor pågang på varene, venter selv på 3 paller med varer.

tyggern
07/08/10, 13:32
Varene dine kommer nok snart.
Scandicshine har nok mye å gjøre, samt litt delvis ferie tenker jeg.
Bør være full fart fra uken av.

Har handle MYE!!! der og ikke hat noe problemer.
Hender det kommer ettersendinger om noe er midlertidig utsolgt men går sjelden mer en 1 uke 14 dager..

Thomas S
07/08/10, 13:35
tror ikke du skal være redd for å handle fra Ketil nei :)
Regner med det er ferie

Øyvind G
07/08/10, 14:01
eller så kan du jo ringe deit på 920 87 523

når jeg hadde en bestilling derfra tidligere ringte jeg og det viste seg at det hadde skjedd en feil. etter jeg hadde snakka med de blei det fart på ting :)

Tonytic
09/08/10, 14:52
bestillingen min ble behandlet i dag, og siden den clayen som jeg bestilte ikke var på lager byttet de ut den med en som kostet litt mere, men jeg fikk det kostnadsfritt! Service kaller jeg det! :D

The Sven
09/08/10, 14:56
bestillingen min ble behandlet i dag, og siden den clayen som jeg bestilte ikke var på lager byttet de ut den med en som kostet litt mere, men jeg fikk det kostnadsfritt! Service kaller jeg det! :D

Det er sånne småting som gjør oss kunder fornøyd og handler der igjen, det er synd sånn service er sjeldent å oppdrive i dag.. Men det er vel vår egen feil, som handler på nett og skal ha alt billigst mulig.

Nero
09/08/10, 19:37
Bare gode erfaringer med ScandicShine her, bra produkter og gode priser. Siste jeg kjøpte var noen liter med CG GreenClean, skinnpleie og litt andre småting. Forhåndsbetalt flere ganger og varene har kommet veldig fort de gangene jeg har handlet:)

hakhe
27/04/12, 15:40
Var innom på Verdal'n idag og kjøpte meg noen lyspærer, når jeg kom så var døra låst og ingen tilstede, så jeg ringte kontakt nr på nettsia. Viste seg at de var ute å kjørte søppel, komtilbake om noen minutter. Kjempeservice da de kom og fikk varene jeg kjøpte til en kjempe god pris siden jeg måtte stå å vente, noe jeg ikke verken følte krav på eller forventet. Så to tomler opp til Scandic Shine!!