PDA

Vis full versjon : IS-Kjøring



Shaiko
09/01/10, 16:35
Vi har et vann oppi traktene vi driver og kjører og herjer på om vinterene.

B0EqDhceRE8

Lurer på om det er flere som leiker seg på isen der dem bor.
Om det er flere som har mulighet.

Jeg tenker ikke på organisert.

Stabæk`n
13/01/10, 19:19
Det vannet der tror jeg at jeg kjørte på for et par år siden, hvis det ligger ved Hof en plass? Sinnsyke hastigheter man kom opp i der. Tøff video!

Shaiko
13/01/10, 22:11
Stemmer det;) Man kan fint komme over 200 km/t ;)

Næssen
04/02/10, 21:49
Noe kjøring der for tiden? :) Hof ja.. er ikke langt unna det. har ikke hørt noe om detta før nå.hehe

TH-TUNING
04/02/10, 22:54
Noen som kan forklare meg litt nærmere hvor det er ? veit så klart hvor hof er osv, men kunne trengt litt mere detaljert ;) så kanskje jeg dukker opp en dag og kjører fra meg litt :D

Marhau
07/02/10, 23:47
har brøyta isen på vannsjø i råde. så der er det god stemning i helgene om dagen.

Volvo-Lars
08/02/10, 11:59
Stemmer det;) Man kan fint komme over 200 km/t ;)

Kjørte en del der i fjor.....fikk lov til å kjøre der mellom 17 og 21 annenhver dag eller no sånt, men blei fort slutt på det, når noen la dette ut på nettby å folk fra overalt kom å hærja der midt på natta o.l.

TH-TUNING
08/02/10, 13:33
har brøyta isen på vannsjø i råde. så der er det god stemning i helgene om dagen.

Hvor er det dere kjører ut for og komme ned til banen/isen a? fra fredskjær ? :)

Marhau
08/02/10, 16:55
Hvor er det dere kjører ut for og komme ned til banen/isen a? fra fredskjær ? :)

kjorer ned ved puben i raade, mot skytterhuset eller karlshus garasjene. saa kjorer du bare ut ved en liten bot slipp som er der.

odelagt tastatur her saa blir litt mongo skriving

TH-TUNING
08/02/10, 21:14
kjorer ned ved puben i raade, mot skytterhuset eller karlshus garasjene. saa kjorer du bare ut ved en liten bot slipp som er der.

odelagt tastatur her saa blir litt mongo skriving

Okey ;)

BTM
15/03/10, 16:11
På Hjerkinndammen mellom Folldal, Oppdal og Dombås er det brøyta bane :) Dette er første året det er kjøring der.