PDA

Vis full versjon : Handbrekksko heng fast i bremseskive



Agrostar
06/08/10, 20:29
Skulle ta av skivene bak på 245 92 og det gjekk greitt på eine sida. På den andre har skoen hengt seg fast i skiva så eg får den ikkje av. Skal nemnast at eg ikkje har brukt brekket på 2 år fordi eg sleit med at den ikkje gjekk av igjen. Mistenker no at sidan skiva er mangen år så har det blitt ein rustkant mellom skoen og innerkant av skiva som skoen har hekta seg fast i. Har prøvd å dratt i alle retningar, men den nektar å gå av. Plasthammar er blitt brukt flittig i alle retningar, men skoen slepp ikkje.

Skulle hatt svar på dette fort for bilen må vere på vegen igjen innan søndag.

matrosen
06/08/10, 21:09
Skulle ta av skivene bak på 245 92 og det gjekk greitt på eine sida. På den andre har skoen hengt seg fast i skiva så eg får den ikkje av. Skal nemnast at eg ikkje har brukt brekket på 2 år fordi eg sleit med at den ikkje gjekk av igjen. Mistenker no at sidan skiva er mangen år så har det blitt ein rustkant mellom skoen og innerkant av skiva som skoen har hekta seg fast i. Har prøvd å dratt i alle retningar, men den nektar å gå av. Plasthammar er blitt brukt flittig i alle retningar, men skoen slepp ikkje.

Skulle hatt svar på dette fort for bilen må vere på vegen igjen innan søndag.

Har du slakket av hånbrekkwire ved å skru på justeringsmutter på bakside av håndbrekket inne i bilen? dette gjøres ved å ta ut oppbevaringskoppen og askebegeret er 17 mm kopp med forlenger du trenger...

Agrostar
06/08/10, 21:34
Det er gjort ja, har til og med prøvd å slå vaieren inn i hylsa...

Dan Bay-Johansen
06/08/10, 22:52
Mer vold !!

Plasthammer er for pyser :D

Christian
07/08/10, 02:37
Plasthammer, hva faen? :p
Er antagelig slitekant inni brekktrommelen.

trostein
07/08/10, 02:44
på gamle 240'n min brukte jeg slegge ^^,
ikke for å slå hardt men for å få kraft men da må du bytte skive hehe :P

Agrostar
07/08/10, 06:58
Plasthammer, hva faen? :p
Er antagelig slitekant inni brekktrommelen.

Ja altså, der du treff er av plast, resten er av stål :rolleyes: Er ein slitekant eg trur det er og, skiva skal byttast uansett, derfor den skal av.

A.Finstad
07/08/10, 11:13
da finner du en STOR slegge og slår alt du har for å få den av og du må nokk skifte mere en bare skiva så kjøp inn brekk deler også.

MrX
07/08/10, 11:14
Ta fram storsleggen. Funker alltid.

JonasS
07/08/10, 11:43
har du utstyr, så sveis deg en slagters. Hvis ikke, så er d rå makt som trengs. Jeg hadde lignende problem en gang. Papps lå under bilen og romsterte me sleggehammer mens jeg brukte spettet ovenfra.. Satt som svarte! :P

Agrostar
07/08/10, 16:46
Spraya heile greia inn igår med noko rustløysar og når eg da nett prøvde idag med handamakt så slapp det ;) Men eg slit med at eg ikkje får handbrekken lik og at den ikkje ligg på. No har eg fått den ganske så lik, men den ligg på sjøl om eg tar av brekken.