Vis full versjon : Knapp til bensin lokk vil ikke åpne
Hei
Når jeg trykker på knappen for å åpne bensinlokket i min V70 99
så åpner den seg ikke, noen som vet hvor feilen kan ligge?
Jeg ville tippe på bryteren.. om det ikke kommer noe lyd eller tegn på at noe i tanklokket blir låst opp.
9162946 og ca 400kr
Da er den notert på lista;)
Legger til her: Hvis knappen ikke fungerer, og disse bilene er ikke akkurat kjent for å gå leeenge på en tank. Hvordan får du den enklest opp uten å ødelegge noe?
ola normann
08/08/10, 20:26
Jeg mener å ha lest ett eller annet sted at man kan få åpnet lokket fra innersiden, tror det var ett eller annet om å dra eller dytte på et stag. Men jeg husker ikke hvor jeg leste det.
På 850en jeg hadde var det et stag du kunne trekke i på innsiden av dekselet. Sikkert noe ala det samme på V70.
ola normann
08/08/10, 20:40
Står noe her (litt nede på siden)
http://new.volvocars.com/ownersdocs/1994/1994_850/94850_6_13.html
Ser der ja. Takk skal du ha :) Greit å vite hvis du er tom for bensin og lokket ikke vil opp.
ola normann
16/08/10, 10:41
Har noen funnet den "kroken" for å åpne bensinlokket manuelt på v70, jeg tittet i går men fant ingenting. Det sto heller ingenting i instruksjonsboken.
Låner denne tråden litt, er det mulig å kjøpe ny litt "freshere" bensinlokk? i chrom kanskje? :D som ser ut som den orgianle vell å merke
Låner denne tråden litt, er det mulig å kjøpe ny litt "freshere" bensinlokk? i chrom kanskje? :D som ser ut som den orgianle vell å merke
Går ut fra at det er det innvendige lokket du snakker om her???
Ikke det utvendige.. :D
Om det nå skulle være det utvendige, så finnes det klistremerker som ser blodharry ut :rolleyes:
http://www.foliatec.com/artikel/product_images/34601_Carstyling%20AB_5.jpg
Haha, da lar jeg det være som det er nå :P
Haha, da lar jeg det være som det er nå :P
Fornuftig mann :)
er jo mulig å lakke det, hvis du vil ha kontrastfarger her og der... veit ikke jeg...
er det ikke litt "trimming" med T-Gult bensinlokk?:D
er jo mulig å lakke det, hvis du vil ha kontrastfarger her og der... veit ikke jeg...
er det ikke litt "trimming" med T-Gult bensinlokk?:D
:eek:
Jeg ville tippe på bryteren.. om det ikke kommer noe lyd eller tegn på at noe i tanklokket blir låst opp.
9162946 og ca 400kr
Er det vanlig at den bryteren svikter?
Jr sin C70 virker ikke heller, skal kansje prøve min for å få det bekreftet.
Så på koblingsskjemaet i Haynesboken på dette, og det skjønte jeg ikke en dritt av.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.