PDA

Vis full versjon : Nye 240 turbofelger vurderes solgt



Stangesokning
04/08/10, 22:12
Har et sett nye 240 turbofelger som ble kjøpt nye for noen år tilbake som har ligget i garasje frem til nylig. Rullet få mil.
Dekk 195-60-15

Vurderes solgt til riktig bud.

Ring/sms for info.

SOLGT!

Kodja
04/08/10, 23:01
NYE originale 15" virgo? :eek: det var jo også noe å samle på, sjelden vare! :D lykke til med salget! :)

ps. bilder hjelper veldig på å få ting solgt.

Stangesokning
04/08/10, 23:22
Kommer annonse på Finn i morgen. Skal prøve å legge inn link når annonsen er klar.

Ja, egentlig lyst til å legge dem tilsides å ha dem hvis jeg noen gang skulle få tak i en original 240tic.
Men med mitt tempo kan det ta tid.....

gaupe
05/08/10, 15:21
Du som kjøpte den GLTen ja? Lurte lenge på den, men tunet er fullt... Nokon du kjøpte hos Bøhle dette?

Kodja
05/08/10, 15:38
Kommer annonse på Finn i morgen. Skal prøve å legge inn link når annonsen er klar.

Ja, egentlig lyst til å legge dem tilsides å ha dem hvis jeg noen gang skulle få tak i en original 240tic.
Men med mitt tempo kan det ta tid.....

keep it sier jeg bare :) ekren har jo en som står å ruster bort ;) send han en pm med et godt bud du :D

Stangesokning
05/08/10, 16:15
Du som kjøpte den GLTen ja? Lurte lenge på den, men tunet er fullt... Nokon du kjøpte hos Bøhle dette?

Får da vel aldri nok volvoer på gården.... Kjøpte denna av en trivelig kar i Enebakk som visstnok hadde kjøpt den av svogeren sin for rundt 10 år sia. Han fikk da samtidig tak i nye turbofelger på Volvo i trondheim. Men da fikk sønnen hans førerkort og han ville da ikke sette på felga så lenge han skulle bruke bilen og muligens ødelegge hjula.
Da hadde han lagt dem i garasjen og der lå de frem til nå nylig.

Stangesokning
05/08/10, 16:19
keep it sier jeg bare :) ekren har jo en som står å ruster bort ;) send han en pm med et godt bud du :D

Selger nok bare hvis jeg får et bra bud. Skal ta dem av i dag å legge dem i garasjen.
Får putte på noen eikerhjul så lenge.

gaupe
05/08/10, 20:57
Får da vel aldri nok volvoer på gården.... Kjøpte denna av en trivelig kar i Enebakk som visstnok hadde kjøpt den av svogeren sin for rundt 10 år sia. Han fikk da samtidig tak i nye turbofelger på Volvo i trondheim. Men da fikk sønnen hans førerkort og han ville da ikke sette på felga så lenge han skulle bruke bilen og muligens ødelegge hjula.
Da hadde han lagt dem i garasjen og der lå de frem til nå nylig.

Kan jo vere interessert, kva pris tenker du på?

Stangesokning
05/08/10, 21:33
Tja, usikker. Men kom med et bud så får vi se.