PDA

Vis full versjon : vilke firmaer fixser bakk aksler?



jan_m
04/08/10, 20:06
som topic akslen på 745 viner litt trur gamle eier slura med alt av service...:mad:
det er lett vining i svinger og dårlig vei ikke veldig plagsom men er der er nettop bytta til gulf olje sea80/90wd til slipp diff er dete riktig olje for en spereaksel?

kermitt
04/08/10, 20:46
er rett olje det ja. om den kviner er den nok utslitt. bytt aksel, det er billigere enn å reparere den du har.

jan_m
04/08/10, 21:02
oki mye må jeg ut med for en ok sperre aksel? grei på vintern med autolat...

kermitt
04/08/10, 21:03
max 2 laks for en aksel. pass på så du får rette utvekslinga mtp. at du har automat.

jan_m
04/08/10, 21:09
oki bare og lette på blocket etc? trenger ikke no heftig no frua er utstyrt med ny hakka 7, eller bare bytte når jeg får ut fingern til ny motor... trode det var hjul lager men mini malt med slerk... går det og bare bytte diff med tanke på stikk aksler?

kermitt
04/08/10, 21:13
det går, men om du ikke setter tilbake utvekslinga igjen. som er veldig sannsynelig med tanke på at det uler. så må du shimse inn pinjong og kronhjul igjen og da er du kommet like langt. bare å se her inne på blocket, bildelsbasen, finn ol.

jan_m
04/08/10, 23:04
oki hva er saken vis akslen er fra automat bil a? shims er det dyrt har folk som jeg kan spøre event... plannen er og bygge om til manuel bil

kermitt
04/08/10, 23:09
er annen utveksling på automat biler. med manuel utveksling så får du alt for lav utveksling og dermed høyt turtall og forbruk. om du har plan om å bygge om til manuel så vil jeg anbefale deg å skaffe en dele bil å plukke deg driv linje fra først som sist.

jan_m
05/08/10, 21:36
ja vurderer litt nå om det kan vere noe så bedritent som dekk støy... slang på comp mo felgene i dag 7,5 17 og ble merkant mye bedre...:S er pireli foran og no drit bak..