PDA

Vis full versjon : problemer med turbotrykks måler.



Tonytic
04/08/10, 16:02
skulle montere turbo trykksmåler i går, og koblet meg inn på cd spilleren, da virka verken lyset i måleren eller cd spilleren. cd spilleren hadde forresten ingen virkning. heller ikke etter jeg kobla fra måleren. noen som har vært borti det før?

Mvh
Tony

Dan Bay-Johansen
04/08/10, 16:27
Tatt sikringa ?

Tonytic
04/08/10, 19:04
alle sikringer er hele ;) alt virket da jeg prøve monterte det, men når jeg dro fram ledningene skikkelig virket det ikke, og nei, det er ikke dårlig kontakt..

VolvoR-Sport
04/08/10, 20:21
kan jo koble ledningen mot tennings strøm? :)
slik at måleren slår seg på med engang du slår tenninga på hakk to..

Tonytic
04/08/10, 21:20
men cd-spilleren virker jo fortsatt ikke

VolvoR-Sport
04/08/10, 21:36
rart det da, har jo bare + tennings strøm og jord..
mål deg fram :)

blystad-racing
05/08/10, 20:13
sikring bakpå eller inne i spilleren kanskje???

Tonytic
06/08/10, 14:53
alle sikringer er hele ;)
kontakt er det også, men kommer ikke fram noe spenning fant vi ut.. koblet opp cd spilleren via memory kontakten og da virka den. må bare huske på å slå av spilleren når jeg stopper bilen :p

ole
12/08/10, 22:51
kontakt er det også, men kommer ikke fram noe spenning fant vi ut.. koblet opp cd spilleren via memory kontakten og da virka den. må bare huske på å slå av spilleren når jeg stopper bilen :p

den gule ledningen bak på spillern din er memory strøm altså koble rett på bateri med sikring.
den røde ledningen bak der er "styre" strøm den koble du inn på teninga, da slipper du å huske på det med å slå av spiller'n... og da burde jo også turbotryk's måleren funke;)

Tonytic
13/08/10, 16:47
den gule ledningen bak på spillern din er memory strøm altså koble rett på bateri med sikring.
den røde ledningen bak der er "styre" strøm den koble du inn på teninga, da slipper du å huske på det med å slå av spiller'n... og da burde jo også turbotryk's måleren funke;)

jeg vet hva som er hva, men når jeg kobla det slik som du sier, og jeg trodde det skulle funke, så gjorde det ikke det. derfor så kobla jeg den røde på memoryen, og dreit i turbotrykks måleren. viktigere med cd-spiller en en turbotrykks måler som viser bare 0,3 uansett så :p

v70dude
18/08/10, 19:03
jeg slet med det samme, men fant koblet den heler på
lysdimmeren til dashbordet, for der er det ikke kroniskstrøm. Å den
følger tenningen ;)

Tonytic
18/08/10, 19:16
dette gjorde jeg og til slutt. men cd spilleren virker fortsatt ikke på tenningen :confused:vet ikke helt hvorfor..