PDA

Vis full versjon : volvo740 b230f til et/lh 2,4 hjelp ver så snill:)



kristoffer
03/08/10, 21:59
hei :) takker på forhånd for all hjelp jeg kan få. det har seg sånn at jeg har en 740 med 230f motor/ regina system... prøvd litt div men sånn ligger det an nå. er da 740n, som jeg har tatt ut motor og ledningsnett i motor rom og inn i bil. så har jeg kjøpt et lh 2,4 ledningsnett/lmm fra en 940, 94 mod.. som jeg da har montert i bilen. var bare kontakter så var jo greit.. også har jeg satt inn en 230et motor med tilhørende dyser/motstander.. lodda da inn motstandene på den grønn/røde ledningen ut til dysene.. også har jeg satt inn ft hjerner. den til venstre i bilen heter 207 og den til høyre er 977? den 977 kjøpte jeg chip til med engang for å få vekk startsperre. ecomax heter chipen vell.. men det rare er da at når jeg prøvde å starte, så er det ikke å få liv.. lukter bensin som bare det og tenner på alle pluggene.. men kan virke for meg som om den ikke tenner på rett tidspunkt.. det jeg da gjorde var å prøve 977 i en annen bil og den bilen starta med en gang uten problemer så den hjernen var i orden.. også prøvde jeg den hjernen 207 fra den andre bilen i min men bilen min var like død.. så hjernene er nok i orden.. men etter mye tvil og litt oppgitt så prøvde jeg bare den regina hjernen, og da starta bilen på første runde.. så nå går det å kjøre med den, men litt ugrei på tomgang.. noen forslag til hva det kan være at den ikke går med 207 hjernen? blir jo ikke riktig å kjøre med den regina hjernen. håper på hjelp av fagfolk :)