PDA

Vis full versjon : Klistremerker ??



Tollan
03/08/10, 15:57
Er det mulig å få tak i de gule klubb-klistremerkene med elgen inni?:rolleyes:

Karl
03/08/10, 18:12
Litt elgmerker her: http://www.davebarton.com/VolvoPrancingMoose.html

viktors
03/08/10, 22:14
Her jeg bestilte mine til skilt og t-skjorte
http://www.vvshop.no/index.php?main_page=index&cPath=7&zenid=ce964d509f97ea6e9bc937576b817536

Tollan
15/08/10, 20:55
Takk takk ;)

Lightyear
20/08/10, 13:22
Nå må jeg bare få sagt noe her. Har sett at disse elg-dekalene blir kalt forum-elg og klubb-merker osv.
Men faktum er at denne elgen ikke er noe annet enn humor, på lik linje med feks Tommy som tisser.
Det er vel en tradisjon for at disse merkene stort sett har funnet veien til skandinaviskproduserte biler, Volvo og Saab. (Selv om det dukker opp en tulling som kjører VAG med sånne merker innimellom).

Kort sagt så er det ingen betydning eller tilhørighet knyttet til dette merket; det er bare gøy.

Jeg har fått masse positive tilbakemeldinger på mine merker, bare morsomt å få folk til å smile litt ;)

A

boman
24/08/10, 14:59
Var mange som lo godt og syns det var genialt når jeg hadde russekort med elgen på :D

Turbo_K
30/08/10, 22:19
http://www.marcadecoche.com/images/Volvo-XC90-PUV.jpg

Det var vel her elgen dukka opp først eller? Volvos "konseptbil" til SEMA show i 2004...

Så i og med at Volvo har brukt denne elgen på en offisielt fremvist bil må en vel kunne si at elgen har en viss tilknytning til merket... Og ikke Sabb eller Vagg eller hva det nå enn måtte være...

metrakit
30/08/10, 22:27
Det var vel her elgen dukka opp først eller? Volvos "konseptbil" til SEMA show i 2004...

Så i og med at Volvo har brukt denne elgen på en offisielt fremvist bil må en vel kunne si at elgen har en viss tilknytning til merket... Og ikke Sabb eller Vagg eller hva det nå enn måtte være...

stemmer dette han sier her folkens:P

The Rev
30/08/10, 23:06
har ikkje denne elgen kommet av denne elgtesten til volvo eller kva den heiter? meina eg las eit eller anna om dette.

Lightyear
04/09/10, 23:59
Så faktisk den røde VW polo'en som kjører rundt med elg igjen her for en stund siden. Blir veeeldig feil og ser ikke riktig ut for meg, men en saab kan jeg tilgi ;)

Kult hvis Elgen stammer fra den konseptbilen, da er det helt klart et "volvoprodukt". Men det burde jo finnes noe historie på hvordan merket oppstod ett eller annet sted? Uansett er det ingen "forumElg", var det jeg ville ha avklart.

A

wunder-hansi
05/09/10, 11:31
har det faktisk her å:
http://autosign.no/shop/index.php?main_page=index&cPath=188_1_8

volvoRsport
05/09/10, 11:36
Kult hvis Elgen stammer fra den konseptbilen, da er det helt klart et "volvoprodukt". Men det burde jo finnes noe historie på hvordan merket oppstod ett eller annet sted? Uansett er det ingen "forumElg", var det jeg ville ha avklart.


Prancing moose'n var et PR stunt av Volvo Nord-Amerika på XC90 PUV'en som var utstilt på SEMA-show. Den som selges på VVShop er en ripoff av den som selges hos Dave Barton.

A.Finstad
06/09/10, 08:52
nå må dere se på dessa merkene!! de som sitter på den røde xc90en som er en PR bil laget av volvo nord america som volvoRsport sier er det tatt utgangs punkt i en elg som står på alle fire og det prancing moose merket er en parodi av ferrari sitt merke og det har oppstått her i skandinavia da det er noen som syns det var morro også er det bare utvikla seg

volvoRsport
08/09/10, 19:38
og det prancing moose merket er en parodi av ferrari sitt merke og det har oppstått her i skandinavia da det er noen som syns det var morro også er det bare utvikla seg

Som jeg skrev i posten over så er prancing moose'n opprinnelig laget av Dave Barton i USA.

Ola Hagen
12/09/10, 17:22
Ehmm.. litt dumt spørsmål her..

Men hvor får jeg tak i vccn klistermerke som man limer på bilen, som reklame for forumet? :rolleyes:

jeg har lett og lett og finner ikke, sjekka til og med volvoforum i shopen der :p

A.Finstad
12/09/10, 17:25
må sende inn mail til dem å bestille sånn fåreløpig da dem ikke har fått opp en shop enda.

volvoRsport
12/09/10, 17:26
Ehmm.. litt dumt spørsmål her..

Men hvor får jeg tak i vccn klistermerke som man limer på bilen, som reklame for forumet? :rolleyes:

jeg har lett og lett og finner ikke, sjekka til og med volvoforum i shopen der :p

Meld deg inn i klubben så får du et sammen med medlemskapet ;)

THolandsli
12/09/10, 17:26
Ehmm.. litt dumt spørsmål her..

Men hvor får jeg tak i vccn klistermerke som man limer på bilen, som reklame for forumet? :rolleyes:

jeg har lett og lett og finner ikke, sjekka til og med volvoforum i shopen der :p

Informasjon om bestilling av VCCN dekaler og skiltplater finner du under forumavdelinga "Lukket for Lukket forum for VCCN's medlemmer".

Lykke til med innmeldinga. ;)

Ola Hagen
12/09/10, 17:32
Informasjon om bestilling av VCCN dekaler og skiltplater finner du under forumavdelinga "Lukket for Lukket forum for VCCN's medlemmer".

Lykke til med innmeldinga. ;)

faan, dere er sleipe ass!

jaja, da får jeg vel melde meg inn jeg da.. :p

andreas y.
12/09/10, 18:50
jaja, da får jeg vel melde meg inn jeg da.. :p

flink gutt:)

TMB
02/09/11, 18:04
Gis det skuddpremie om det festes på andre merker? Si gammal Opel, som ofte ferdes på gruslagte skauveier om nettende...
Synes min gamle Opel hadde kledd ett slikt merke i sort hvitt. :D

Karl
02/09/11, 21:13
Om du klistrer det over opelmerket så er det vel godkjent;)

jacobsen
03/09/11, 13:55
hvor kjøper dere 'revolvolution' stickers, sliktplater osv :)

Lightyear
03/09/11, 22:44
Gis det skuddpremie om det festes på andre merker? Si gammal Opel, som ofte ferdes på gruslagte skauveier om nettende...
Synes min gamle Opel hadde kledd ett slikt merke i sort hvitt. :D

Jeg har observert en rød VW Polo med slike merker, slikt burde straffes syns jeg :D

Per Turbo
06/09/11, 10:22
Jeg har observert en rød VW Polo med slike merker, slikt burde straffes syns jeg :D

Den er observert en rekke ganger ja.. grrrr..

gleid
06/09/11, 11:02
Som nevnt tidligere. Merkene kjøpes billigst og best fra Dave BArton i USA. Billig frakt er det også siden de sendes som brev. Fikk mine ila en uke! Er man fler kan man jo gå sammen om en større bestiling. Blir jo billigere porto da.

A.Finstad
06/09/11, 21:31
kremt kremt barton heter han ikke burton...

gleid
06/09/11, 21:34
kremt kremt barton heter han ikke burton...

Burton? Hvem er Burton? :p

A.Finstad
06/09/11, 21:49
:p(fem tegn.....)

Volvonikko
17/10/11, 01:05
autoart.no er vel også en grei side :)