Vis full versjon : Lakk ok?
Er denne bakluka sk\lik den skal være i lakken?
http://i895.photobucket.com/albums/ac156/vestergabet/Lakk-appelsinhud.jpg
Nei det vil jeg ikke si, så ut som en typisk lastebill lakkering.
volvoRsport
02/08/10, 15:52
I overkant mye appelsinlakk på den luka ja. Er den opplakkert? Pleier å være litt appelsinlakk på baklukene på svarte S60/V70 vet jeg, men aldri sett det så ille.
sikkert opplakkert engang. hadde hvert flau over yrket mitt hvis jeg hadde hvert lakkerer og lakka noe sånt. desverre alt for mye sånt.
Det kan være noen som har prøvd seg på polering / rubbing med maskin, for deretter å ha "brent" lakken. Typisk hvis man bruker feil pads (ull etc) og kjører på med feil hastighet. (Har dessverre erfaring med dette:().
volvoRsport
04/08/10, 10:23
Det kan være noen som har prøvd seg på polering / rubbing med maskin, for deretter å ha "brent" lakken. Typisk hvis man bruker feil pads (ull etc) og kjører på med feil hastighet. (Har dessverre erfaring med dette:().
Får ikke appelsinstruktur av det. Her er det lakkeringen som ikke er helt 100.
er lakkerings jobben ja, men du kan prøve å våtslipe den også polere den opp. Mulig det går, spørs hvor mye lakk som ligger på der
Takk for tilbakemeldingene. Bildet er fra en finn annonse, en bil som kunne vært en mulig kjøpskandidat men ble litt i tvil med den lakkeringen.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.