Vis full versjon : Risting i rattet mellom 90-100 km/t
Har fått en merkelig risting i rattet når jeg kjører i mellom 90 og 100, lavere enn 90 merkes det ikke, men vet ikke om det er høyere enn 100, for raskere har jeg ikke kjørt (er en lovlydig borger:rolleyes:) :p
Er det bare foringer eller kan det være kast i felgene? Ved kast i felgene hadde man vel merket det i 80 km/t?
Anyone who knowes? :D
du har ikke noe dritt på felgene? kjenner igjen det der på traktoren når det sitter leire i felgene. om du ikke har balansert felgene så sjekk at de er helt rette og runde også får du dem balansert.
Tror ikke det er noe galt med felgene, for hadde en skakk felg en gang, og den var slik at jeg kjente ristingen mye før en 90, mener å huske at det begynte å riste i 50. Hadde felgene vært skjeve hadde jeg vel kjent det i 80?
PS felgene skal være balanserte :)
Ja, bremsene fungerer som de skal i hvert fall :)
ta å sjekk endeleda og bærekula og hjullagrene det gjorde jeg å alt ble borte da jeg bytta dette :rolleyes::rolleyes:
om du har nye billig dekk sjekk at de er runde og ikke avlange, det var ikke mine billig dekk..
billig dekk skal sitte bak ;) :p
Få hjula dine avbalansert en gang til.
Dersom du er sikker på at alt annet i forstillinga di er i orden.
Synes det hørtes veldig ut som ubalanse i hjul ja. Kan også være noe skitt som sitter, eller vektlodd som har hoppa av. Koster nesten ingenting å balansere felgene. tror jeg betalte 250kr for å legge om 2 dekk og balansere alle 4.
Det er ingen merkelige bevegelser når du bremser litt hardt eller bråsvinger? Er det slakke noen steder i forstillinga, så vil du merke det om du bremser til litt.
Billig dekk er det ikke, er continental dekk som kostet nok penger :p
Skal prøve å avbalansere felgene på nytt, så se om det blir borte :)
Vil nok tro det hjelper ;) Er ikke mye som skal til før det rister i 90km/t.
Nei, er vel ikke det :) Har kommet nytt felgverksted her på Norstrand (Utrolig nok) så skal høre med de nå en dag til uka :)
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.