PDA

Vis full versjon : Feil på klimaanlegget -850R -97



Bjørnar H.
01/08/10, 19:39
Det blinker i indikatorene på klimaanlegget på min 850. Noen som vet hva som kan være galt? Ingen ting fungerer på klimaanlegget mitt nå :-(

Nicklas
01/08/10, 20:49
Når eg hadde denne feilen på min -V70 -99. Så var det sjølve varmevifta som var gåen, så ein 'ny' brukt på høggern vart løysinga for meg.

Bjørnar H.
01/08/10, 21:12
Når eg hadde denne feilen på min -V70 -99. Så var det sjølve varmevifta som var gåen, så ein 'ny' brukt på høggern vart løysinga for meg.


skiftet du den selv? var det i tilfelle ok å komme til? har hatt noe "kvining" fra en vifte de siste dagene. hadde du noen ulyd før det sluttet å fungere?

ola normann
02/08/10, 10:14
Blinkende lys betyr at det er registrert en feilkode på klimaanlegget, du bør få lest av feilkoder. Men hvis viften er død så er det kanskje det som er problemet?

kirkis
02/08/10, 15:16
skiftet du den selv? var det i tilfelle ok å komme til? har hatt noe "kvining" fra en vifte de siste dagene. hadde du noen ulyd før det sluttet å fungere?

Å bytte vifta er en enkel sak. Du bare tar av dekslet under dashbordet på passasjersiden og tar ut hanskerommet. Da ser du godt hva du driver med og du har god plass. Tror vifta sitter i 4-5 skruer og ett par kontakter du må ta av.

Nicklas
02/08/10, 17:32
Min vifte begynte å lage rare lyder, dagen etter begynte det å lukte brendt samtilig som den stoppa. Og det var lett å få ordna og, brukte 45 min på å plukke ut ein ifra delebilen og in i den nye. Lett jobb, utført på måten Kirkes nevner.