PDA

Vis full versjon : Stedsnavn inkl. i Salgstråd titler



Mysemannen
31/07/10, 14:45
Hadde vært greitt å fått innført dette i form av en regel elns.
feks. S: volvo 960 95' Kristiansand

Morgis
31/07/10, 16:10
bør vel heller være obligatorisk ved registrering på forumet, slik at det står i avataren.

Luigi
31/07/10, 16:38
burde jeg kansje bytte? neppe mange som vet hvor Godfjord er :p
men klart, alle kan bruke Gule sider.

Mysemannen
31/07/10, 19:29
bør vel heller være obligatorisk ved registrering på forumet, slik at det står i avataren.

Funker det og, syns ikke det skal være nødvendig å spørre selger og vente på svar.

Joakim-G_R
31/07/10, 21:50
Funker det og, syns ikke det skal være nødvendig å spørre selger og vente på svar.

Enig.

Et obligatorisk felt burde vært opprettet, og nektet ting som "Norge", "Hjemme", "Hos mor" osv.

ArneR
02/08/10, 02:26
bør vel heller være obligatorisk ved registrering på forumet, slik at det står i avataren.
Der er vi veldig enige, er ikke vanskelig å ha med fylke i det minste..

Men noe liknende som dette har jo vært diskutert før, med variert resultat.. :p

Wrasko
02/08/10, 02:39
Selv så bor jeg på ett sted som ingen forutenom de som bor i nærheten vet hvor er, derfor har jeg satt på 2 ekstra steder for å presisere. Så da vet de som bor langt unna hvilket fylke jeg bor i, de som bor i fylket vet hvilken kommune jeg bor i, og de som bor innenfor ett par mil, vet også nøyaktig hvor jeg bor.. Enkelt og greit..

Burde stå minst kommune og fylke

Joakim-G_R
02/08/10, 09:35
Selv så bor jeg på ett sted som ingen forutenom de som bor i nærheten vet hvor er, derfor har jeg satt på 2 ekstra steder for å presisere. Så da vet de som bor langt unna hvilket fylke jeg bor i, de som bor i fylket vet hvilken kommune jeg bor i, og de som bor innenfor ett par mil, vet også nøyaktig hvor jeg bor.. Enkelt og greit..

Burde stå minst kommune og fylke

Jupp!

Holder med det jeg har også, vet man ikke hvor Aurskog-Høland er hen kan man alltids søke på google maps, el.lign også.