PDA

Vis full versjon : bytte fra gamle typen til nytypen baklykt, samme kontakt?



Oddwar
08/01/10, 16:22
Skal bytte fra gammeltypen baklykter (79 mod) til nytypen (86 mod).
passer kontakten overens? eventuelt mye ledningsmodifiseringer?

Gneizten
08/01/10, 16:31
de passer overens, ingen modifiseringer ;)

Oddwar
08/01/10, 16:53
så bra :D

Kodja
08/01/10, 17:08
men man må jo kappe\skjære ut litt i blekket for å få plass til pæreholderne og alt det :)

Oddwar
08/01/10, 17:25
men man må jo kappe\skjære ut litt i blekket for å få plass til pæreholderne og alt det :)

Ja, det vet jeg :)

Kodja
08/01/10, 17:32
må gjøre det selv og snart når jeg får tak i nytypen hvitblinkers :p refleksplata kommer i helga så det haster...

hva bruker du når du skal kappe ut for å få et fint snitt i blekket?

Oddwar
08/01/10, 17:34
må gjøre det selv og snart når jeg får tak i nytypen hvitblinkers :p refleksplata kommer i helga så det haster...

hva bruker du når du skal kappe ut for å få et fint snitt i blekket?

regner med jeg bruker vinkelsliper/baufil. er ikke noen utstillingsbil, så er ikke så veldig nøye ;p

Kodja
08/01/10, 17:40
nei tenkte på noe baufil eller stikksag med jernblad jeg også :) men det skal jo selvfølgelig pusses fint i kantene lakkes og grunnes så det ikke ruster selvfølgelig :p

Olav'en
08/01/10, 19:31
Dremmel/drill med lita kappskive er supert til sånt ;)

Dan Bay-Johansen
08/01/10, 20:05
Evt en drill og vinkelsliper.

Bor et hull i hvert hjørne, kapp så med vinkelsliperen så får du en fin avslutning.

Ellers som nevnt over, viktig å få behandlet stålet etterpå mot rust.

Wahl
09/01/10, 14:24
Det har jo egentli ikke noe å si da, det vises jo ikke alikevell bak lyktene... Har jortd dette tidligere, det ble jort på bilen vi pussa opp til lars, oddwar :) ingen problem ;)

Dan Bay-Johansen
09/01/10, 15:46
Det har jo egentli ikke noe å si da, det vises jo ikke alikevell bak lyktene... Har jortd dette tidligere, det ble jort på bilen vi pussa opp til lars, oddwar :) ingen problem ;)

Sant nok =) Men gjør jo ikke noe å gjøre det ordentlig? Men kommer jo selvfølgelig helt ann på hva man gidder =)