PDA

Vis full versjon : vise senkefjører med dårlige foringer?



H.Ihle
30/07/10, 16:29
må ha bilen på godkjenning hos BT for å få senkesette i vognkortet. men bilen begynner å bli sliten i foringer i hjulopphenget foran(skal selvfølgelig byttes etterhvært. er jo ræva å kjøre med:D).
er dette ting de ser på og tar meg for, eller går de kun på antall runder på fjøra og papirer fra 4-hjulskontroll?

ChrML
30/07/10, 18:57
Tror jeg ville bytta foringene først hvis de er helt jævlige. BT har en lang smørbrødliste med ting de egentlig skal sjekke når de godkjenner senk. Og den lista er lang. Hvis vedkommende er litt Hitler og følger den lista så trur jeg du reiser derfra med mangellapp :p.

H.Ihle
30/07/10, 19:16
ok, da blir det nok nye foringer på meg. finnes det et komplett kit med polyflex e.l til forstilling?

ChrML
30/07/10, 19:17
Det avhenger litt av hva slags bil det er snakk om :p.

general-aasen
30/07/10, 19:30
men om enn får mangelapp på foringene evt, får du forsatt gokjent senkinga..eller må alt tas på nytt ijenn?

H.Ihle
30/07/10, 19:40
faen glemte det, er en '94 mod 940:p
leita en del på pedersen og realcar, men har litt vanskelig for å finne et komplett sett.

ChrML
30/07/10, 19:45
Er jo masse foringer til 940! :)

Pedersen selger det aller meste til forstilling og bakstilling i Superflex: http://www.pedersens-racing.no/bil/Superflex/

Får også kjøpt mesteparten av det direkte fra Superflex.co.uk en del billigere. Rask levering er det og :).