PDA

Vis full versjon : Vestfold Treffet 2010 - Vestfolds største Biltreff



Evolve
29/07/10, 14:59
http://img.webme.com/pic/v/vestfoldracingteam/12010.jpg

Næssen
06/08/10, 02:50
Noen som skal hitt da?

Christian
06/08/10, 02:56
Har vurdert det.. Kunne vært spennende å stille ut 740'en.. :)

Næssen
06/08/10, 03:03
Ja,:D men blir vel regn vær, så blir vel ikke no av, er jo treff neste helg på dekk1 (e18 motorsenter) i sem da å.. syns det er litt rart med to treff så likt og på nesten samme sted menne ,hmm:P

Christian
06/08/10, 03:04
Er vel børning også på e18..
Det hadde vært no, har jo fortsatt slurehjula jeg henta hos deg. :D

Næssen
06/08/10, 03:11
Børning å ja:D gromt!! ja du får ta turen da, vil gjerne se de dekka bli burna ut:Dhehe

Christian
06/08/10, 03:13
Er ikke sperre på bilen da. :rolleyes:

Næssen
06/08/10, 03:15
Heheh, okei, undskyld "Dekke blir burna ut:D" :P

Espen-K
06/08/10, 11:52
Vestfolds strøste treff på en av de minste plassene i vestfold :D
Er jo begrenset med plass der det skal avholdes, så tror ikke det blir noe kjempe treff desverre.

Får heler se om jeg får mulighet til å stikke innom treffet neste helg, er jo mere intteressant med litt burning...

Evolve
06/08/10, 14:09
Vestfolds strøste treff på en av de minste plassene i vestfold :D
Er jo begrenset med plass der det skal avholdes, så tror ikke det blir noe kjempe treff desverre.

Får heler se om jeg får mulighet til å stikke innom treffet neste helg, er jo mere intteressant med litt burning...

Snakket med noen som var der i 2009 og da var det rundt 60-70 biler + mc og masse folk. Kaller vel ikke akuratt det lite!

Næssen
06/08/10, 15:38
Høres bra ut det:) får håpe det blir fint vær da:D

andersg
06/08/10, 16:10
Mulig jeg tar en titt. :) Akkurat klemt noen småsjeldne felger på vogna.

ChrML
06/08/10, 16:14
Sted: Ved Biltilsynet
Hva skal gjøres: Burning på E18
Hva skal stilles ut: En stor andel ulovlig ombygde biler og noen kappede fjører

Er dette en felle!?!?! :eek::eek::eek::eek: :D

Næssen
06/08/10, 16:17
nei, ikke no felle:P kom med bilen ChrML:D

Evolve
06/08/10, 18:01
Sted: Ved Biltilsynet
Hva skal gjøres: Burning på E18
Hva skal stilles ut: En stor andel ulovlig ombygde biler og noen kappede fjører

Er dette en felle!?!?! :eek::eek::eek::eek: :D


Hehe, ingen felle nei.
Det er seriøse folk som står bak og det er egen avtale mellom biltilsynet og arrangør, så ingen problembo.

Espen-K
06/08/10, 20:26
Snakket med noen som var der i 2009 og da var det rundt 60-70 biler + mc og masse folk. Kaller vel ikke akuratt det lite!

Er mulig det kommer mye biler, men plassen er jo ikke akuratt så stor.
Vill tro det finnes flere plasser som er større enn denne plassen og som er minst like engnet for biltreff.
Hvor er det tenkt at besøkende skal parkere, om de ikke skal stille ut bilen ?

Har ikke mulighet selv i morgen

andersg
07/08/10, 16:57
Uff, der skjedde det ikke stort!

Næssen
07/08/10, 17:20
Stemmer anders:P du som kjørte røde 245'en? :)

Evolve
07/08/10, 17:34
Fikk ikke vært der selv idag, men snakket med en bekjent og det var 12.biler på det meste. Veldig dårlig oppmøte blant folk. Vestfoldinger roper og ønsker at det skjer ting men når det først skjer ting i vestfold så er folk plutselig vekk. Snodig det der!

andersg
07/08/10, 18:04
Vogna var min ja! :)
Sikkert sant det du sier Evolve, men hadde det ikke vært for VCCN hadde jeg ikke visst om dette i det hele tatt, og jeg bor i Tønsberg. - hvor har reklamen vært?

Evolve
07/08/10, 18:48
Skal visst vært reklamert i samtlige aviser rundt om i vestfold. Jeg ble forespurt om å reklamere her inne på forumet, vet det er noe rundt på andre forum oxo.
Sikkert reklamert mer som jeg ikke vet om. Men ser ut til å ikke være godt nok!

Legger ved link til de som vant priser på treffet. Er på forsiden.

http://www.vestfoldracingteam.no

Espen-K
07/08/10, 19:54
Mulig det er endel folk som har traumer med den plassen og de som jobber der til daglig :D

Som Anders nevner så har ikke jeg sett noen form for annonsering av dette treffet annet en på forumet her og på bilforumet.

En faktor til at det er få som kommer er jo også det faktumet at trolig er det fremdeles endel folk som har ferie og ikke har mulighet eller lyst til å komme.

For å få igang et slikt stort tref så må det markedsføres massivt i en liten stund før treffet så folk får planlagt det.
Å henge opp plakater på sjappene som selger bildeler, samt på bilverksteder rundt om i fylket vil øke sjangsen for at flere dukker opp.

En må regne med at det går noen treff før det blir innarbeidet og kjent blandt folk.

Espen-K
07/08/10, 20:10
jævla snikene fra vestfoldracingteam har tatt mine bilder fra maxpower treffet i tønsberg i 2007 og lagt dem ut uten tillatlse fra meg :mad:

Evolve
08/08/10, 16:52
jævla snikene fra vestfoldracingteam har tatt mine bilder fra maxpower treffet i tønsberg i 2007 og lagt dem ut uten tillatlse fra meg :mad:

Fikk høre at du har sendt mail til vestfoldracingteam ang bildene-
Du får nok mail på det ganske snart.

vestfoldracingteam har flere mailer fra nettop deg hvor du har sendt bildene selv til vestfold gatebilklubb som det het så fint en gang.

Bildene har bare hengt med derifra så du må ikke ta helt av og kalle folk for sniker når du faktisk selv har sendt og gitt bildene frivillig for lang tid tilbake.

Kodja
08/08/10, 17:04
Snakket med noen som var der i 2009 og da var det rundt 60-70 biler + mc og masse folk. Kaller vel ikke akuratt det lite!

jo :p
volvotreffa her har vell ca 70-90biler som stiller opp hvert år tror jeg :) og da er det bare volvo :p

Evolve
08/08/10, 17:22
jo :p
volvotreffa her har vell ca 70-90biler som stiller opp hvert år tror jeg :) og da er det bare volvo :p

Ja, men da er jo det volvoer fra hele norge og ikke bare fra et sted:rolleyes:!

Espen-K
08/08/10, 20:33
Fikk høre at du har sendt mail til vestfoldracingteam ang bildene-
Du får nok mail på det ganske snart.

vestfoldracingteam har flere mailer fra nettop deg hvor du har sendt bildene selv til vestfold gatebilklubb som det het så fint en gang.

Bildene har bare hengt med derifra så du må ikke ta helt av og kalle folk for sniker når du faktisk selv har sendt og gitt bildene frivillig for lang tid tilbake.

Har svart på mailen nå :)
Men nå var ikke jeg klar over at vestfoldracinteam besto av folk fra tidligere vestfold gatebilklubb.

Espen-K
08/08/10, 20:35
jo :p
volvotreffa her har vell ca 70-90biler som stiller opp hvert år tror jeg :) og da er det bare volvo :p

Nå er vel kanskje også volvo treffene litt mere innformerte om i forhold til dette treffet.
Det er lettere å nå ut til folk når det gjelder en bestemt bilklubb og ikke alle som har bil sånn generelt.

Kodja
08/08/10, 23:36
Nå er vel kanskje også volvo treffene litt mere innformerte om i forhold til dette treffet.
Det er lettere å nå ut til folk når det gjelder en bestemt bilklubb og ikke alle som har bil sånn generelt.

sant nok :)
er veldig viktig med riktig og masse profilering på forhånd!! :) nå er jo dette et vell innkjørt treff også så kan ikke sammenlignes :) sorry :p