Testdriver
28/07/10, 20:20
Når bilen ikke har vært i bruk på et par dager og jeg skal starte så vil den ikke med en gang. Når jeg prøver å starte så går motoren kanskje på 200 o/min i 1 sekund kanskje så dør den. Så må jeg helt av med tenninga og når jeg da prøver å starte så starter den opp med en gang :confused:
Dette skjer oftest som sagt etter den har stått stille et par dager, men noen ganger forekommer det oftere også.
Har prøvd å bare vri på tenningen for så å vri av og så prøve å starte men det nytter ikke. Jeg må liksom prøve å starte først for så å ta tenningen av og så vri på igjen å da starter den :confused:
Bilen fjusker ikke ellers og går som en klokke :cool:
Bilen er helt dønn original...
Ikke det at dette irriterer meg så mye men hadde jo vært skøy å funnet ut hva som feilet, er forresten snakk om 940 med FK motor.
Dette skjer oftest som sagt etter den har stått stille et par dager, men noen ganger forekommer det oftere også.
Har prøvd å bare vri på tenningen for så å vri av og så prøve å starte men det nytter ikke. Jeg må liksom prøve å starte først for så å ta tenningen av og så vri på igjen å da starter den :confused:
Bilen fjusker ikke ellers og går som en klokke :cool:
Bilen er helt dønn original...
Ikke det at dette irriterer meg så mye men hadde jo vært skøy å funnet ut hva som feilet, er forresten snakk om 940 med FK motor.