PDA

Vis full versjon : Rangering av tråder



Aartun
27/07/10, 07:37
Er det noen andre her som har problem med at tråder blir rangert "av seg selv"?

Jeg har visstnok rangert en hel del tråder jeg....??
Og det er jo litt kjedelig når jeg visstnok rangerer gullprosjekter med 3 stjerner..
Noe som kan gjøres med dette?

Aartun
23/08/10, 08:49
Godt det ikke er noen andre som har samme problemet i alle fall da ;)

Morgis
23/08/10, 08:52
tråden blir vel rangert etter gjennomsnittet på hva brukerene har rangert den etter?

Eller tolket jeg deg feil?

Aartun
23/08/10, 09:00
Mitt problem er at det kommer opp stjerner foran tråden som om jeg har rangert den, (jeg har aldri manuelt rangert en tråd) når jeg da trykker på "ranger tråd" inne på den aktuelle tråden så står det at jeg allerede har rangert den... så jeg lurte på om det kunne være en "bug" en plass eller om det er noen automatikk i rangering av tråder?
Dette har til og med skjedd på tråder (jeg er ganske sikker på) jeg ikke har vært inne å sett på....mistenkelig..

Dette ble kanskje litt klønete forklart.. håper det var forståelig. om ikke så er det da ikke livsviktig heller :) bare kjekt å kunne velge sevl hva man skal rangere en tråd med :)

Morgis
23/08/10, 09:05
skjønner :) høres merkelig ut

Aartun
23/08/10, 09:12
ja det kan du si..for sikkerhets skyld så har jeg visstnok rangert denne tråden med 5 stjerner nå :)

Slettmyr
23/08/10, 09:12
Har det samme på noen tråder :rolleyes:

Soulair
23/08/10, 10:59
Dette la jeg merke til ved oppstart av forumet. Plutselig hadde jeg 4 stjerner, og det står at "du har allerede rangert tråden" enda jeg ikke har rørt den..

Så hvis noen kunne ordnet dette så alle kan stemme og man ser gjennomsnittet, ville det vært fint:) Kunne jo være en fin veileder til evt. gullprosjekter også!

A.Finstad
23/08/10, 15:46
detta systemet burde blitt videreutviklet for gullprosjekt avstemning i stedet for den "manuelle" måten vi gjør det på nå.

Aartun
23/08/10, 19:03
detta systemet burde blitt videreutviklet for gullprosjekt avstemning i stedet for den "manuelle" måten vi gjør det på nå.

OM det skal videreutvikles så må det i alle fall fungere bedre enn hva det gjør nå :) ellers blir det mange gullprosjekter fremover..

A.Finstad
24/08/10, 01:18
er en grunn for at det må utvikles litt mere altså forbedres som jeg sier.

Aartun
24/08/10, 07:58
ok, to sider av samme sak, jeg mente at dagens system burde fungere før det blir videreutviklet. Da er vi enige.
Får se hva som skjer med denne saken, om det blir noe orden i rangeringen :)