PDA

Vis full versjon : Blå 740 92



s4nd3r
27/07/10, 07:10
Lurer på om det er intreresse for en god blå volvo 740. 1992 modell..
so og sei null rust. litt overflate på kanalen under frammskjermen på eine sida framme. og ett 2 x 2 cm under batterikassa..

http://static.nettby.no/users/m/m/s/mmsander/files/DSC00022.JPG
http://static.nettby.no/users/m/m/s/mmsander/files/Bilde050.jpg

Bilen har b230f motor. Ettermontert 4x elvindu. sota alt av ruter på den.
2,5" simons fra der katten sto og bak... blått intriør. turbovingen er solgt, til fordel for turbo vigna mi. Motoren var lett overhalt for 1års tid siden. ny reg reim, vann pumpe, overhalde toppen, (god som ny) Bilen har gått langt, men synes ikkje på den, ingen ting er slitt, alt av slitedeler er byttet på den. den har gått runt 350000. men er ingen ting for en gammel traver.... :) m47 kasse i den, tigt og god...

Bilen står uten skilter.
er en mangel lapp på den. men vil tippe det ligger på runt 5 6 tusen pluss litt arbeid og få den eugodkjent..

Ting som må gjøres som eg kommer på..
Front ruta må byttes, Con er litt for bög. (fordi katten er borte)
Eine bak lykta på byttes, og begge blinkersanne framme må byttes, (fordi eg har lakka dei orange, orange park lys)
Bytte ett lager i bak akslingen.
Bytte håndbrekk wire..

ja, trur det var det, kan komme tilbake med mer om det er intresangt..

Bilen selges billig, fordi eg har ikkje tid, til den mer. har 2 andre biler eg bruker tid på..

Perfekt prosjekt bil, 940 fronten passer beint på. trenger kun lykter mener eg på.. grill, panser, blinkers går an og bruke oppat.

Bilen står i valldal.. 1 times kjøring fra ålesund. 40 min fra geiranger. 40 min fra toppen av trollstigen.

10000 færdig pruta...

Mvh, S. Almstad
93262854

940pearl
27/07/10, 14:11
ingen ting er slitt, men likevel trengs det 5-6000 for å få den godkjent?:rolleyes:

s4nd3r
28/07/10, 00:39
Av slite deler er alt bra....

ny front rute 1500.-
nye lykter 3000.-
håndbrekk wire 600.-
Ny katt 600.-
Nytt lager 500.-

JA.. om man har slikt på lager, blir det billigere.....

Finner 92 modellen til salgs mellom 20 og 30 k. regga..
så synes min går billig...