PDA

Vis full versjon : Bluepower stereo i xc70 2010

jerognal
04/01/26, 15:16
Noen som har installert en slik?
https://www.bluepower.se/sv/produkter/ljud-bild/bilstereo/modellanpassad/volvo/volvo-s80v70xc70-anpassad-bilstereo-android-71.html?fbclid=IwVERDUAPHYzdleHRuA2FlbQIxMABzcnRjB mFwcF9pZAwzNTA2ODU1MzE3MjgAAR7_mZSblY6kYWfzU__rmOJ UcJL8nyo5dqny95aEvuBXkSVsj09JVD3v66lg1w_aem_citEES l5N4SwweE1D3lfCA

jerognal
04/01/26, 15:20
Ser jo ut som alle funksjoner i orginal spiller funker i den nye.

FroBe
04/01/26, 21:56
Alt etter hvilken original spiller du har.
Jeg ville ha mistet Dolby Digital surround, CD-spiller og DVD-spiller om jeg hadde byttet til denne spilleren.
Resten av de nye funksjonene fikk jeg da jeg monterte Carplay/Android Auto adapter fra Swedesolutions.

jerognal
05/01/26, 06:39
Har performance tror jeg. 6cd-skifter iallefall.
Bluepower har cd spiller i hanskerom.
Har jo bluetooth i midtkonsoll i dag som funker mot mobil så egentlig ok, men så så eg denne fra bluepower da.... ikke billig men ble litt nyskjerrig

jiha1968
05/01/26, 21:03
Det er tilsynelatende delte meninger om lydkvaliteten og brukeropplevelsen på Bluepower BLP-950A, og kundeservicen er kanskje ikke det beste med produktet.
Ting som går igjen er jordingsstøy, treg oppstart, henger periodisk og må gjøres strømløs, men trolig ikke verre enn hva som helst av andre Kina-produkter, uten at det er så mye annet å velge i for P3-biler før 2012 (Biler uten Sensus) , men om bilen har original GPS (pop-up skjerm) så finnes det er par andre Kina-løsninger å velge i for den som ønsker å modernisere litt.

For den som vil se nærmere på installasjonsprosedyren av BLP-950A, klikk på linken: https://jantecnl.synology.me/wp-content/uploads/2021/07/blp-950a-manual.pdf
Og etter å ha sett den, så er det kanskje noen som heller kjøper seg en god telefonholder og en FireFly bluetooth:rolleyes:

jerognal
06/01/26, 14:25
Ja kanskje eg bare holder meg til firefly. Den funker helt supert. Så komplisert ut å bytte ja. Og dyrt.