Vis full versjon : Delvis tappe av tanken på V60 D2 2013
Fødepumpa har blitt ødelagt, for å få byttet denne må tanken ned og dette skjedde selvfølgelig med helt full tank..på tidl. modeller var det et lokk under baksetet man kom til denne pumpa men det er det så klart ikke på denne bilen. Filtret er heller ikke et alternativ å tappe tanken i fra pga plassering. å få en slange ned i tankrøret er vist også umulig.. Trenger et godt råd nå
Trenger et godt råd nå
Hva med at den aldri har hatt fødepumpe i tanken? Spar deg jobben og feilsøk på andre årsaker.
Hva er grunnen til at du tror at den ikke-eksisterende fødepumpa har blitt ødelagt?
Hva med at den aldri har hatt fødepumpe i tanken? Spar deg jobben og feilsøk på andre årsaker.
Hva er grunnen til at du tror at den ikke-eksisterende fødepumpa har blitt ødelagt?
Pumpa lager fæl lyd og stopper helt opp etter en liten stund (da stopper også bilen så klart), den har delenr og Volvo har sagt at den må skiftes og de har gitt meg delenr. Hva mener du med at den ikke har pumpe i tanken? Delenr fra Volvo » VO 31372889 Bränslepump «
Håper fortsatt noen har tips til hvordan jeg kan tappe ned tanken så det blir mulig å begynne å demontere.
Volvo V60 D2 2013
Det var min forståelse at 1,6 diesel ikke har fødepumpe i tanken. Mulig Volvo har lurt den inn på s60/v60.
Det høres ut som du kan koble av riktig inngang på dieselfilteret i motorrommet, rigge noen slanger og bruke pumpa i tanken for å tømme endel.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.