Vis full versjon : Sidespeil ødelagt på 2008 model - hvilke modeller kan jeg benytte som donorer?
Høyre sidespeil på min 2008 XC70 ble ødelagt - hvilke modeller kan jeg benytte som donor. NB! det er blinklys i speilhuset. Er det noen som skulle ha noe slikt liggende, beige metallic ( skal sjekke fargekode ). Men det er ikke store delen å male, så annen farge går sikkert greit.
Stort sett 3 ulike speilhus for venstrestyrt XC70:
A: Med BLIS (Blindsonevarsling)
B: Med minne (relatert til El-stol)
C: Standard (uten minne, uten Blis)
Alle tre variantene har blinklys, sølepyttlys, varme, og el-innfelling.
Dekslet er likt på alle XC70-P3 speilene, bortsett fra fargen og Høyre/Venstre...
EDIT: se forsøk på retting av (feil) informasjonen i dette innlegget litt lengre ned...
Min utgave har kun blinklys og varme, det andre tilleggsutstyret du nevner Jiha, har jeg ikke på min utgave. Chassinr: YV1BZ714481016677. For øvrig mange takk for svaret.
Prøver med en rettelse på varianter av høyre speilhus til XC70, med blinklys og varme:
(eventuelle høyrestyrte biler for venstrehånds trafikk har andre delenummer)
31386101 Blis, med El-innfelling og minne så vidt jeg kan finne ut, og med sølepyttlys
31297411 El-innfelling, med minne, med sølepyttlys
31297409 El-innfelling, uten minne, med sølepyttlys
31297410 Manuell innfelling, med minne, med sølepyttlys (kun for Sør-Korea:rolleyes:)
31297408 Manuell innfelling, uten minne, uten sølepyttlys
31297408 blir/er sannsynligvis erstattet med 31297409, men vil da være uten fungerende El-funksjon på innfellingen (=manuell innfelling) og uten lys i sølepyttlyset p.g.a. bilen ikke har programvare for dette)
Dekslet er fortsatt likt på alle XC70-P3 speilene, bortsett fra fargen og Høyre/Venstre...
Kan V70 fra samme årgang passe?
Skal ikke se bort ifra ar det er mulig, men da bør du nok bytte begge, da V70/S80-speilene er adskillig mindre.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.