Vis full versjon : volvo v70 motorservice erfordras 2011
har fått feil melding på motorserviceerfodras jeg sjekket idag og det er ladeluft slangen igjen
har byttet den 2 ganger på 4 år skal ikke være sånn . skal være original kvalitet heter original imperium .
hvordan legger jeg inn bilder her har brukt denne 2 gnager nå er dårlig merke det da ORIGINAL IMPERIUM Ladeluftslange
gummi
(OE: 30792545)
volvo245gl
28/12/24, 15:27
Slanger anbefales : Gates, Febi, Meyle. andre jeg har vært borti enten det gjelder vann eller annet så ryker de fort.
Nå kjøper jeg kun Gates eller orginal Volvo
8110
har brukt dette merke 2 ganger nå er dårlig merke og kvalitet det da ORIGINAL IMPERIUM Ladeluftslange
gummi
(OE: 30792545)
har fått feil melding på motorserviceerfodras jeg sjekket idag og det er ladeluft slangen igjen
har byttet den 2 ganger på 4 år skal ikke være sånn . skal være original kvalitet heter original imperium .
hvordan legger jeg inn bilder her
Direkte opplasting av bilder fungerer kun for betalende medlem. Som kun registrert bruker kan man laste opp bildet på f.eks imgur.com , generere en lenke der (må inneholde ___.jpg ) og lime inn lenken (bildeadressen) i innlegget via bildeknappen volvo245gl peker på, eller bruke "bulletin-url" direkte fra imgur.com
I etterklokskapens lys ser det ut til at Original Imperium (Impergom Italy) antagelig har veldig lite med uttrykket "original kvalitet" å gjøre.
Antar at det er slangen ut fra Intercooler, til EGR/innsug, og hvis du vil prøve noe helt annet, så sjekk denne (hel,lang 30792545) (https://bcb.no/volvo-v70-xc70-s80-diesel-08-14-uttak-intercooler), alternativt denne (1. del av 2-delt slange 31370210, 30792883) (https://bcb.no/volvo-v70-xc70-s80-09-14-diesel-uttak-intercooler), etter hvilken versjon D52xxTx- motor bilen din har.
PS: på disse silikonslangene, så må slangestussene på intercooler og EGR/ASV være skikkelig renvasket for oljefilm (monteres tørt) , ellers så har de en tendens til å kunne jobbe seg løs på egen hånd da de er glattere og mykere i overflaten enn rene gummislanger.
hei er det noen som har tatt av slangen hvordan komme til å skru av nederst ved intercoolern
må vel taes fra under eller om noen har bilder
Fra undersiden, eller ovenfra etter å ha tatt bort kjølevifte m.m. , kommer an på hvordan det ble montert sist, og i noen tilfeller er det lettest å bare kutte/klippe bort den gamle slangeklemmen.
hei jeg har hørt at dette er en svakhet på volvo stemmer det?
Slangen ut fra intercooleren er en gjenganger ja, men brist på ladeteykksslange er gjenganger på det aller meste av dieselturbo uansett merke
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.