PDA

Vis full versjon : Hjelp Visker stopper opp!!



Sturla
25/07/10, 20:03
viskerne på min 850 stopper pluttselig helt opp, eller det er så vidt dem går opp og ned! noen her som har vert borti det før? sikringen er i orden så skjønner ikke hva det er.

mrstfu
26/07/10, 14:28
hadde samme problemet på min, det det var der var, såvidt jeg husker, at motoren enten ikke tok på reima til armene, eller at armen var rusta fast nede i mekanismen. skru opp viskermotorsaken, så trur jeg du ser problemet.

Per Ulv
29/07/10, 13:27
Høres ut som en gjennomføring som er rustet nærmest bomfast, du burde hvertfall ikke bruke den ellers må du bytte motor å da di brenner seg uten att sikringen ryker..

Dette er jo ett veldig problem på bakrute viskerene, ruster fast i gjennomføringen og brenner motoren.. Å der er sikringene oftest hele etterpå.

Nero
29/07/10, 13:32
Om det er viskerne på framruta så har de vel en tendens til å irre fast, demontere for å slipe & polere bort irr og smøre opp igjen så skal de bli så gode som nye. Så en how-to på et svensk forum, men tror du skal finne ut hvordan man demontere likevel.

Frank
29/07/10, 16:51
Kan være staget som er løsnet nede på motoren hvis det er fremme på bilen,det gjore det på min 850.

jerognal
30/07/10, 11:41
På min begynte det å komme stygge knekkelyder fra viskerne. Det viste seg å komme fra motoren. Åpnet deksel på motoren og smurte opp tannhjulene igjen og da forsvant lyden. Har vært bra i to år nå...