Vis full versjon : Hjelp Visker stopper opp!!
viskerne på min 850 stopper pluttselig helt opp, eller det er så vidt dem går opp og ned! noen her som har vert borti det før? sikringen er i orden så skjønner ikke hva det er.
hadde samme problemet på min, det det var der var, såvidt jeg husker, at motoren enten ikke tok på reima til armene, eller at armen var rusta fast nede i mekanismen. skru opp viskermotorsaken, så trur jeg du ser problemet.
Høres ut som en gjennomføring som er rustet nærmest bomfast, du burde hvertfall ikke bruke den ellers må du bytte motor å da di brenner seg uten att sikringen ryker..
Dette er jo ett veldig problem på bakrute viskerene, ruster fast i gjennomføringen og brenner motoren.. Å der er sikringene oftest hele etterpå.
Om det er viskerne på framruta så har de vel en tendens til å irre fast, demontere for å slipe & polere bort irr og smøre opp igjen så skal de bli så gode som nye. Så en how-to på et svensk forum, men tror du skal finne ut hvordan man demontere likevel.
Kan være staget som er løsnet nede på motoren hvis det er fremme på bilen,det gjore det på min 850.
På min begynte det å komme stygge knekkelyder fra viskerne. Det viste seg å komme fra motoren. Åpnet deksel på motoren og smurte opp tannhjulene igjen og da forsvant lyden. Har vært bra i to år nå...
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.