PDA

Vis full versjon : INFO: Artikkel nr for Originale LED Skilt lys



René Fredriksen
07/02/23, 20:40
Hei,

Ser det er mange som monterer lyskastere til skilt lys rundt om i det Norske land.
Men vet dere at til våre kjære p3 biler, v70/s80/xc60/xc70 fra 08 og opp så har Volvo originale skilt lys på det kinesiske markede? ( I allefall som jeg ble forklart av en kar i Gøteborg)

Volvo Originale skilt lys er og oppdrive til AKKURAT samme pris som halogen insatsene.

Delenummer for disse er 31365548

Fordelen med disse er at de ikke kan brukes av Røde kors til og drive med leiteaksjoner på fjellet og folk bak deg i trafikken på kvelden kan faktisk se veien og ikke tro at det er slutten på alt, nemelig lyset i enden av tunellen :cool::p
Samt du får den fine hvite led looken ;)

Bare hyggelig :)

Vatnehol
07/02/23, 21:10
Disse gir utrulig fint lys. Biler med glødepærer vil få feilkode(vises ikke i instrumentet) at det er kortslutning i skiltbelysningen. men den koden spiller ingen rolle. Ville bare gjør folk obs på det. Jeg kjøpte mine oem led lys rimelig fra latvia på ebay.

René Fredriksen
07/02/23, 21:36
Lysene på dette dele nr skal ikke gi noe feilmelding, jeg har montert disse på utallige kundebiler inkludert min egen uten at de har gitt feilmeldinger :)

Vatnehol
08/02/23, 07:07
Lysene på dette dele nr skal ikke gi noe feilmelding, jeg har montert disse på utallige kundebiler inkludert min egen uten at de har gitt feilmeldinger :)

Har montert disse med akkurat samme delenr, og ett med gamle delenr 363370337066
5/6 biler ga feilmelding med avlesing med vida. Alle bilene var 2012 xc70/xc60. Er det noe med årsmodellen da ?
uansett så kommer den bare opp under avlesing og lysene fungerer fint så det spiller ingen rolle.
Cem-B109B15 License plate light - general electrical failures - circuit to battery or open , er den som viser på min ihvertfall.