Vis full versjon : Liqui Moly diesel purge
kjell@pretre.no
04/02/23, 09:56
Gjer eg noko gale med å bruke 1-flaske i tanken og fylle opp full tank? Ser det avviker frå metode som er på youtube.
René Fredriksen
04/02/23, 11:22
Bare til og kvelve nedpå hele om det er samme som jeg tenker på du har.
1 Dunk skal vel holde til en 70-80 liter diesel
https://www.liqui-moly.com/en/diesel-purge-p000038.html#tab-label-description-title
Merker du noe forskjell etter bruk?
Hørt mye om LM, både godt og dårlig så litt spent på om det er hvert pengene.
Har bare god erfaring med det tilsetnings stoffet. Bruker det regelmessig på min V70 D5 2003 mod for å forebygge feilmelding og nødmodus ved "motorservice erfordras". Holder normalt med å fylle en boks på full tank en gang i kvartalet. Fikk tips om LM på forumet da jeg var plaget med stadige feilmeldinger som beskrevet og det fjerner melding og nødmodus etter noen få km kjøring etter å ha fylt en boks med LM på tanken.
Har bare god erfaring med det tilsetnings stoffet. Bruker det regelmessig på min V70 D5 2003 mod for å forebygge feilmelding og nødmodus ved "motorservice erfordras". Holder normalt med å fylle en boks på full tank en gang i kvartalet. Fikk tips om LM på forumet da jeg var plaget med stadige feilmeldinger som beskrevet og det fjerner melding og nødmodus etter noen få km kjøring etter å ha fylt en boks med LM på tanken.
Høres bra ut :-)
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.