PDA

Vis full versjon : Liqui Moly diesel purge



kjell@pretre.no
04/02/23, 09:56
Gjer eg noko gale med å bruke 1-flaske i tanken og fylle opp full tank? Ser det avviker frå metode som er på youtube.

René Fredriksen
04/02/23, 11:22
Bare til og kvelve nedpå hele om det er samme som jeg tenker på du har.

1 Dunk skal vel holde til en 70-80 liter diesel

https://www.liqui-moly.com/en/diesel-purge-p000038.html#tab-label-description-title

årnes
04/02/23, 12:25
Merker du noe forskjell etter bruk?
Hørt mye om LM, både godt og dårlig så litt spent på om det er hvert pengene.

Jan L
04/02/23, 23:03
Har bare god erfaring med det tilsetnings stoffet. Bruker det regelmessig på min V70 D5 2003 mod for å forebygge feilmelding og nødmodus ved "motorservice erfordras". Holder normalt med å fylle en boks på full tank en gang i kvartalet. Fikk tips om LM på forumet da jeg var plaget med stadige feilmeldinger som beskrevet og det fjerner melding og nødmodus etter noen få km kjøring etter å ha fylt en boks med LM på tanken.

årnes
05/02/23, 06:56
Har bare god erfaring med det tilsetnings stoffet. Bruker det regelmessig på min V70 D5 2003 mod for å forebygge feilmelding og nødmodus ved "motorservice erfordras". Holder normalt med å fylle en boks på full tank en gang i kvartalet. Fikk tips om LM på forumet da jeg var plaget med stadige feilmeldinger som beskrevet og det fjerner melding og nødmodus etter noen få km kjøring etter å ha fylt en boks med LM på tanken.

Høres bra ut :-)