PDA

Vis full versjon : xc70 -14 feil på reset knapp i menyvelger ratt



medbakhjulstrekk
16/11/22, 20:02
min 2014 har fått feil på reset-knappen slik at når velger i meny så kan jeg ikke gå tilbake men må vente til den hopper ut av seg sjøl.
dette kan kanskje vaere relatert til venstre blinklysbryter der denne knappen sitter.

Er det noen som har vaert borti dette før? erfaringer med fiks? enkelt å skru av selv og bytte?

jiha1968
16/11/22, 23:00
Mest sannsynlig kabelbrudd inne i spaken, fult mulig å reparere,
så om du f.eks klarer å åpne en TV-fjernkontroll uten å knuse den, bytte batteri eller lenkepinner på et armbåndsur, tre sytråden i nåla, og har en passe liten loddebolt så går det fint.

Vil du heller bytte spak så er det en enkel affære,
for klarer du å montere handtak på kjøkkenskapdøren uten at det blir stående på feil side, og å åpne et Kinderegg uten at det går helt galt, så går bytte fint.

medbakhjulstrekk
18/11/22, 03:43
Mest sannsynlig kabelbrudd inne i spaken, fult mulig å reparere,
så om du f.eks klarer å åpne en TV-fjernkontroll uten å knuse den, bytte batteri eller lenkepinner på et armbåndsur, tre sytråden i nåla, og har en passe liten loddebolt så går det fint.

Vil du heller bytte spak så er det en enkel affære,
for klarer du å montere handtak på kjøkkenskapdøren uten at det blir stående på feil side, og å åpne et Kinderegg uten at det går helt galt, så går bytte fint.

Takk, uansett må den demonteres brukt spak kan ha samme slitasje så om jeg finner feil er det å prøve reparasjon!


Sent from my iPhone using Tapatalk