Vis full versjon : Senking P2 V70 AWD
Det er jo som kjent null tilgang på godkjente senkesett til P2 AWD.
Åssen er det å sette på fjærer fra en R AWD på en D5 AWD? Vil det bli som et senkesett? R er jo vesentlig lavere enn en vanlig AWD….
Det er jo som kjent null tilgang på godkjente senkesett til P2 AWD.
Åssen er det å sette på fjærer fra en R AWD på en D5 AWD? Vil det bli som et senkesett? R er jo vesentlig lavere enn en vanlig AWD….
R har 4C-fjører, så då må dette stemme overeins med demperane. Og 4C på R er tre-nivå kontra to-nivå som på dei andre
R har 4C-fjører, så då må dette stemme overeins med demperane. Og 4C på R er tre-nivå kontra to-nivå som på dei andre
Så man må ha 3-nivå 4C for å bruke R-fjærer?
Min bil har 4C.
Så man må ha 3-nivå 4C for å bruke R-fjærer?
Min bil har 4C.
Det veit eg faktisk ikkje, men det er jo forskjellig understellsmodul på desse bilane, med forskjellig software på. Men det finnast jo Eibach, IPD, TME osv fjører å få.
Hva gjør understellsmodulen?
Finner ikke noen senkesett hos Eibach til AWD.
Får man godkjent IPD sine fjærer i Norge? De er vel ikke TÜV-godkjente? De fjærene er vel også til R AWD, for de kommer ikke opp som valg til 2.5T AWD..
TME ser også ut som kun er til R-AWD, og ikke TÜV-godkkjente...
Hva gjør understellsmodulen?
Finner ikke noen senkesett hos Eibach til AWD.
Får man godkjent IPD sine fjærer i Norge? De er vel ikke TÜV-godkjente? De fjærene er vel også til R AWD, for de kommer ikke opp som valg til 2.5T AWD..
TME ser også ut som kun er til R-AWD, og ikke TÜV-godkkjente...
Heico hadde også fjører, dei er heilt sikkert TÜV-godkjent, men det er ikkje sikkert dei fører dei lengre.
Understellsmodulen styrer demperane, ved endring av understellet med 4C, skal understellet kalibrerast på nytt.
Du får senkesett til AWD biler som ikke er TÜV godkjent, om du ikke bryr deg om det. :)
Du får senkesett til AWD biler som ikke er TÜV godkjent, om du ikke bryr deg om det. :)
Det vet jeg.
Vil helst ha det på stell, da jeg bor sammen med en som er ansatt i Vegvesenet…
Jeg tenkte du ikke syntes det var så farlig siden du spurte om fjører fra R AWD. :)
Jeg tenkte du ikke syntes det var så farlig siden du spurte om fjører fra R AWD. :)
Fjærer fra R AWD kan vel ikke være noe problem å få godkjent på en D5 AWD hos BT?? Det er jo originale Volvo-fjærer fra en tilnærmet identisk bil.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.