PDA

Vis full versjon : Treff i Ålesund - 27. august



aarnes
13/03/22, 17:19
i 2019 hadde vi en avstemning på Facebook, hvor følgere kunne stemme på hvor vi skulle ha treff neste år.
Ålesund vant, men så kom koronaen og vi fikk da ikke arrangert noe treff.
Nå derimot har vi stemplet dato og sted:

Nardo bil i Lerstadvegen 540
Lørdag 27. august
kl. 11:00-14:00

Det blir utstilling og premiering i forskjellige klasser, pølser og brus og sosialt samvær.

Pris utstilling:
Gratis for VCCN-medlemmer
100kr for ikke-medlemmer (Er du ikke medlem så ønsker vi selvsagt helst at du blir medlem :-))

2førr10
13/03/22, 22:32
Supert! Gleder meg! Jeg skal nok komme med mine 2 biler [emoji1][emoji846]

Flott at det blir på Nardo bil! Kommer noen fra Nardo Bil til å være der, holde åpent kanskje?

Si ifra hvis dere trenger noe hjelp da jeg bor en halvtime unna. Har Volvo vaffeljern b.l.a.

Sent fra min SM-G780F via Tapatalk

aarnes
14/03/22, 19:24
Supert! Gleder meg! Jeg skal nok komme med mine 2 biler [emoji1][emoji846]

Flott at det blir på Nardo bil! Kommer noen fra Nardo Bil til å være der, holde åpent kanskje?

Si ifra hvis dere trenger noe hjelp da jeg bor en halvtime unna. Har Volvo vaffeljern b.l.a.

Sent fra min SM-G780F via Tapatalk

Det blir et samarbeid med Nardo ja. flere detaljer kommer etterhvert.
Takk for tilbud - hvis vaffeljernet ditt har kapasitet til å steke vafler til alle skal du ikke se bort ifra at vi tar kontakt med deg over sommeren :-)

2førr10
14/03/22, 20:47
Det blir et samarbeid med Nardo ja. flere detaljer kommer etterhvert.
Takk for tilbud - hvis vaffeljernet ditt har kapasitet til å steke vafler til alle skal du ikke se bort ifra at vi tar kontakt med deg over sommeren :-)Ok! Sikkert en greie dere har gjort/arrangert i samarbeid før :)

Kanskje ikke det vaffeljernet alene, om det kommer mange og alle vil ha, men sammen med hvertfall 1 til så skal det gå bra! :)

Sent fra min SM-G780F via Tapatalk