PDA

Vis full versjon : HU650 og GROM trøbbel



-Jørn-
10/12/20, 09:30
Har litt trøbbel med min HU650 og grom Bluetooth adapter som jeg jeg bruker til å streame musikk med.
Problemet startet nå etter jeg byttet ut min gamle HU650 som tok kveld. Byttet den ut i en lik 650 spiller og de bruker som sikkert mange vet CD veksler utgangen til å starte opp Bluetooth adapteret.
Alt funket veldig bra rett etter jeg byttet spilleren men nå når jeg skal aktivere Grom Adapteret så hopper spilleren rett fra CD spiller til FM radio så får ikke brukt Grom adapteret da...
Noen som har noe forslag til hva det kan være eller har vært borti lignende?

locked
10/12/20, 11:50
Har litt trøbbel med min HU650 og grom Bluetooth adapter som jeg jeg bruker til å streame musikk med.
Problemet startet nå etter jeg byttet ut min gamle HU650 som tok kveld. Byttet den ut i en lik 650 spiller og de bruker som sikkert mange vet CD veksler utgangen til å starte opp Bluetooth adapteret.
Alt funket veldig bra rett etter jeg byttet spilleren men nå når jeg skal aktivere Grom Adapteret så hopper spilleren rett fra CD spiller til FM radio så får ikke brukt Grom adapteret da...
Noen som har noe forslag til hva det kan være eller har vært borti lignende?
Eg skifta ein defekt HU850, og Grom adapteren var også heilt død så det er mulig at Grom adapteren tok livet av radioen eller omvendt. Det kan vere tilfeldig og, sidan eg køyrde rundt i nærmare eit år utan å gjere noko med den døde radioen.

jiha1968
10/12/20, 20:17
Sjekk strømtilførsel og sikring til GROM,
sjekk at pluggen fra GROM virkelig står riktig vei i HU'en etter div feilsøking
gjør strømløst, sett inn en USB-pinne i GROM og prøv på nytt.
Prøv en annen GROM eller se om det lar seg gjøre å teste din i en annen bil.

FroBe
10/12/20, 23:05
Har du prøvd å koble av batteri for å restarte alt i bilen på nytt?
(Husk å sett tenningsnøkkel i posisjon II når du skal koble på batteriet igjen).

-Jørn-
22/12/20, 23:39
Prøvde å kople fra batteriet i 10min. Da fant spilleren CD Veksler funksjonen men etter noen sekunder står det bare CD ERROR i displayet. Etter dette forsvinner CD Veksler funksjonen og det står også nå CD ERROR når jeg prøver å spille av CD plate.