PDA

Vis full versjon : 05 XC90 D5 Hoster og spytter når den startes.



TorArneH
26/10/20, 19:12
Hei.
Nå som det begynner å bli kaldere og rått i været begynner min 05 XC90 D5 å hoste og spytte når den skal starte. Dette skjer bare av og til men oftere nå da det begynner å bli kaldere. Det høres ut som at motoren fjusker på hver runde den blir kjørt rundt på starteren. Kan dette være feil på injektorer? I tillegg bruker den 1.1L/mil mens måleren i dashbordet mener den bruker 0,7l/mil, hvordan kan dette ha seg?

locked
28/10/20, 00:32
Min 07 D5 har litt samme symptoma, men den starta alltid opp, rusar opp litt akkurat når den tek i gong og så når den begynner å stabilisere turtallet så hosta den fælt. Nokre gongar stoppar den. Berre å prøve igjen så går det fint. Vore slik i maaaange år no. Er oftast at det skjer når det er rundt frysepunktet.

Merka ikkje noko spesielt utanom det, har/har hatt feilkode på eit eller annan om intern feil i styreenhet, hugsa ikkje om det var knytt opp mot effektsteget til injektor 5 kanskje. Har tenkt å kode opp ein ny ECU å prøve, men har ikkje kome så langt.

gaupe
03/11/20, 14:32
Min 07 D5 har litt samme symptoma, men den starta alltid opp, rusar opp litt akkurat når den tek i gong og så når den begynner å stabilisere turtallet så hosta den fælt. Nokre gongar stoppar den. Berre å prøve igjen så går det fint. Vore slik i maaaange år no. Er oftast at det skjer når det er rundt frysepunktet.

Merka ikkje noko spesielt utanom det, har/har hatt feilkode på eit eller annan om intern feil i styreenhet, hugsa ikkje om det var knytt opp mot effektsteget til injektor 5 kanskje. Har tenkt å kode opp ein ny ECU å prøve, men har ikkje kome så langt.

Er same med vår 07 , trur ikkje det var slik då eg køyrte den på Alron dieseltilsetning, men då var det heller ikkje så kaldt og rått.