Vis full versjon : tankarmatur nyere 240 for bruk med Lh nett og 1031 aksling ø.k.
ingen hast å kjøpe, ENDA :P men noen som har i trondheimsområdet? slik en trenger for å bruke opp mot LH nettet og en walbro pumpe kanskje...?
skal i en 242...
trenger også en elspeedo aksling type 1031 etter hvert... helst da speere som funker men ikke et MUST forsåvidt da jeg kan investere i truetrack om prisen uten diff er ok og den er bra uten selve diffklumpen selvfølgelig...
Volvo-Power
07/01/10, 15:43
ingen hast å kjøpe, ENDA :P men noen som har i trondheimsområdet? slik en trenger for å bruke opp mot LH nettet og en walbro pumpe kanskje...?
skal i en 242...
trenger også en elspeedo aksling type 1031 etter hvert... helst da speere som funker men ikke et MUST forsåvidt da jeg kan investere i truetrack om prisen uten diff er ok og den er bra uten selve diffklumpen selvfølgelig...
har 1031 med el-speedo fra 944 liggende:)
hjelper ikke på en 240 det da kevin :P
Jeg har div pumper, aeromotive, walbro, 044 osv. noen av dem har stått i 240, så er ikke sikkert du kan bruke den i 242`n din.
Kan sendes i post dersom noen interesse.
nemmen :P
er det nye PUMPER bare du har? ikke armaturen?
Har heile skiten ihopsatt også ;)
allright ;)
pris og alder\tilstand på et armatur og pumpe da?
pris blir man enige om. billigere en nytt iallefall. har forska ut de diverse pumpene, så alle fremstår som nye, brukt 1uke avgangen vel.
allright. du får pælme opp noe bilder og slikt da så man får sett :P
Kjøpt deg et splitter nytt tankarmatur hos fcpgroton, koster en 500 lapp sånn ca.
http://www.fcpgroton.com/product-exec/product_id/5278/nm/1985_1993_Volvo_240_Fuel_Tank_Sending_Unit/category_id/149
denne?
http://www.fcpgroton.com/product-exec/product_id/32912/nm/Volvo_240_1976_1993_Fuel_Tank_Sending_Unit_OEM_VDO/category_id/149
eller denne??
Forskjellen er vel at en er orginal og en er "kopi". Aftermarket vare eller hva jeg skal kalle det.
ahaaa :)
da blir det original :p
mariusheggestad
18/01/10, 22:58
ahaaa :)
da blir det original :p
Noen som veit om denne passer inn i min tank på en volvo 242 75 mod??
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.