PDA

Vis full versjon : V60 T8 Polestar Edition



Mr-Piano
30/01/20, 18:10
Det var litt tomt her inne i denne delen av forumet, så jeg tenkte jeg kunne legg inn noe.

Har ikke annet å melde enn at jeg har en V60 T8 Polestar Edition i bestilling, som pga forsinkelser hos Brembo, lar vente på seg.

Gleder meg til den kommer en gang i mars / april.

Er det noen som har V60 T8 som har noe å melde om bilen?

Tech
25/02/20, 15:24
Hei! Bestilte V60 PE i desember. Fikk også dato sent mars/tidlig april. Et par dager ekstra for montering av sideskjørt hos forhandler.

Tech
25/03/20, 10:31
http://forum.vccn.no/img-dump/2020/03/82.jpg

Christian
25/03/20, 16:54
Jeg bestilte min i juni 2019, skulle komme i november, men kom ikke før i januar. Nå har jeg hatt et par mnd bak rattet og er så klart storfornøyd. :)

http://forum.vccn.no/dbtgallery.php?do=gallery_image&id=3075&gal=gallery&type=full

Tech
25/03/20, 17:06
Fikk min igår. Veldig fornøyd med teknologi og kvalitet. Sprek er den også.

Mye å sette seg inn i. Har du noen anbefalinger for motor, brems og servo innstillinger? Jeg får prøve meg litt frem. Synes den har litt vag i styringen i forhold til forrige bilen.

EDIT: Sett styring til "Høy" så servoen ikke hjelper til så mye. Da føler jeg mer kontroll, lettere å ligge inntil asfaltkanten i svingene.

Mr-Piano
17/04/20, 18:02
Da var omsider bilen på plass. Meget artig så langt, selv om jeg ikke har fått brukt den så mye pga diverse virus som går om dagen.

Synest kanskje den var litt i hardeste laget, og guttungen ble kvalm selv om han satt fremme når vi var ute å cruiset på vestlandsveier i rolig tempo. Ble litt bekymret over at jeg kanskje skulle gått for en «mykere» modell. Begynte derfor å sjekke innstillinger på dempere, og oppdaget at de fremme var skrudd helt igjen=> setting 0!!!
Anbefalt setting fremme for «bane» er jo 2. Her har det altså vært noen å kludret med skruene. Det hele ble meget bedre når jeg «myket» den opp til std innstilling (6).
Skal teste mer med dette fremover.